start counter

Sunday, September 12

Ascutila

Ascutila e ultimul dintre puii de ratoni, pe care l-am imblanzit : pe etape !
--- Intai venea in geam, si cand ma vedea, fugea si nu se mai intorcea
--- Apoi fugea doar dupa coltul cladirii, si venea sub geam sa manace, cand eu dispaream
--- Si-a facut curaj si a stat in geam, si daca eram eu prin zona
--- Apoi m-a lasat sa-l mangai, da' ma maraia
--- A renuntat sa mai maraie .... suntem prieteni ...

Puteti observa ca mi-a crescut balnita de iarna, mai argintie :

                                              Da' tot frumos am ramas ...

                                        Da' sunt plin de purici !

Din cauza lor, fac contorsionism : poate-poate, reusesc sa prin vreunul intre dinti ....

                                        Ia sa incerc sa ma adun ghem, poate reusesc ....

                                          Puricii astia ma disperaaaa !

                                      Mai bine ma duc afara, la racoare :

                                                        Si ma racoresc putin in apa ...

                                                                   Si plec ...

3 comments:

  1. Aha! De asta stateau dumnealor deunazi cu fundul in apa din strachinuta: sa scape de purici. Am inteles!
    Da' de ce il cheama Ascutila?

    ReplyDelete
  2. Il acheama Ascutila pentru ca e ...ascutit ! Daca il privesti din profil, e mai ascutit decat ceilalti ratoni ...are botul mai lung si ochii mai sus pozitionati.
    Cred ca e un fel de vulpita cu mutra de raton...

    ReplyDelete