start counter

Tuesday, November 20

La furat

Veveritele cele mici, au invatat sa vina cind le strig. In fiecare dimineata, vin toate 3 si se vat in parte cu veverita cea mare. Se bat si se musca intre ele. Cine vine prima la geam sa manince alune, nu mai lasa pe nimeni sa-si ia si el o aluna : si asa incepe scandalu' ...
   S-au muscat si veveritelu' a sarit in casa,  pe  podea. De acolo, tot incerca sa sara direct pe pervaz, sa iasa afara. N-avea cum, ca e prea inalt. Si nu si-a dat seama ca e nevoie sa sara pe ceva intermediar ( masa de la calculator ). Ca oricxe veverita speriata, a fugit direct ... in baie si s-a cocotat pe dus.

                            Sunt speriata ! Uite, ma adun toata, ghemotoc, poate asa nu ma mai vezi ...


                           Chiar sunt in siguranta ? Sa te cred pe cuvint ca nu-mi faci nimic ?


                                 M-am hotarit sa cobor pe teava , da' tu sa stai la distanta !


                                                                 Vineeeee !


                                            A coborit si s-a ascuns in spatele cazii :


Am incercat sa oa demenesc cu o castana. I-am aratat-o si am lasat-o in mijlocul baii, pe podea. Poate-poate se hotaraste sa iasa de sub cada. N-am avut spor, asa ca am trecut la planul B : am dat-o afara cu mopul.


Aia mica a fugit in casa, eu am ramas sa inchid usa la baie, ca sa nu-i mai vina vreo idee . Cind intru in casa ... nimeni ! Aia mica plecase : da' nu inainte sa inhate pachetul cu biscuiti si sa-l fure !



Pachetul l-a scapat in fata geamului, ca era punga desfacuta si s-a imprastiat. Da' nu-i bai, ca i-carat miticica, unul cite unul, pina i-a ascuns pe toti ...
Sigura problema a fost ca au venit si restul veveritelor sa fure biscuitii din pachet : si a iesit din nou scandal


Dar de ce esti ofticata ?  Nu merit si eu un biscuite, dupa atita sperietura ?  ( ultimul biscuite din pachet, l-a mincat. Pe restul, i-a ascuns ).

8 comments:

  1. Doamne!!acum te-am gasit cu menajeria ta de pomina...Ce-mi plac!!Doamne!!! cu vishlele astea iuti nu te plictisesti niciodata...Pot sa mai vin pe la tine???ANDA..

    ReplyDelete
  2. Bine ai venit ! Cauta pe blog mai din anii trecuti, ca atunci erau mai multi si erau mai funny !
    In fiecare zi , e Animal Planet la mine la geam : azi s-au batut in parte .... ca de fiecare data cind se intilnesc mai multe veverite...

    ReplyDelete
  3. ohoooo...Am inceput ieri si l-am luat de la cap...m-ai dat pe spate cu creaturile si filmuletele..cred ca ti-am mai scris un coment pe undeva ...Ce-mi plac....de nedescris...in ce oras esti ?de-s asa de iesite-n lume...vad trotuar din pavele, masini si pe ele le doare-n cot de astea dupa cum se vede...Eu sant din Fagaras jud Brasov,si aici nu avem fapturi de astea..La noi o cartita[jap pe ea!ca strica prin gradini]soareci,sobo...am vazut azi primavara o nevastuica prin gradi',soparle...Dar astea-s asa dragute...nu musca?,nu scuipa?,nu zgarie?Si ratoni..si cu aia am fost in extaz...desi cred ca sa dau "face to face' cu fiarele nu stiu care ne-am sui mai rapid in pom...dar ...de felu' meu nu-s prea fricoasa,nici cu cainii...O ricum e ceva nou !! mi-au placut la nebunie!! Cand imi va veni nepotul pe-acasa am sa-i arat si lui "fiarele"...Cand mai am timp am sa-ti vizionez tot...anda...pup

    ReplyDelete
  4. Sunt in Toronto. Blogul nu ma anunta cind posteaza cineva comentarii, asa ca va trebui sa comentezi la utima postare, ca sa o vad. Ma bucur ca iti plac maimuteii mei ! Sunt in Toronto.
    Toate animalele musca, scuipa, zgarie daca sunt speriate sau se simt in pericol. Ideea e sa le faci sa se simta in siguranta, ca sa te poti imprieteni cu ele.
    Pina atunci, bucuta-te de fiarele mele !

    ReplyDelete
  5. LA MULTI ANI, ROMANCO!!!Sper ca daca ai plecat ,mai esti inca romanca...Iti doresc sanatate acolo pe meleaguri straine ,sa-ti traiasca animalutele si cei dragi....Anda

    ReplyDelete
  6. Multumesc anda, la fel si tie ! Rominca bineinteles ca sunt : de nici un fel nu ma simt canadian.

    ReplyDelete
  7. Tzipi, daca vrei sa fii anuntata despre comentarii, intri pe dashboard, settings, mobile and email, Comment Notification Email ==> bagi acolo emailul tau si vei fi anuntata cand ai (la orice postare) vreun comment

    ReplyDelete
  8. Si eu am o pisica cu puiul ei , cativa motani (ii banui a fi tatii pisoiului ) , de curand un arici , 2 gugustiuci :), si doi caini ....Toti in gradina din fata blocului . Sa vezi tu acolo cand ies dimineata sa le donez portia mea de lapte la pisoias , in special ...

    ReplyDelete