start counter

Friday, June 25

Veverita cere ajutor-day 3

                               Ai adus alune la casute ?


                            Sa ma duc, sa nu ma duc ?


                                    Hai ca ma duc !

           Turturelele de pe jos le-ati vazut ? Vor sa se puiasca !



    Noi am puit deja ! Acum suntem bussy sa hranim puisorii ! Culegem mincare de la casute ...


                                                 ... culegem si de pe jos ...


                       ... si apoi ne hranim puii cioc in cioc !

Numai la mincare va sta gindul ! Mai bine spuneti-mi daca l-ati vazut pe Mot Alb !

Sigur ca da ! Uite-l acolo, maninca de ceva vreme ascuns pe sub tufe ! Da' ce credeai, ca esti singura care ne aduce alune ? ! 


                                Mot Alb, hai la mama !

Nah, de ce sa mai vina daca deja s-a saturat  ? Partea buna e ca se descurca sa se hraneasca singur. Partea proasta e ca se scarpina si nu ii trece.

Nu pot sa il prind ca sa il duc la doctor, ca este un singur centru in Torontesti care trateaza animalele salbatice ( veterinarii nu au voie ). Le-am scris email cu poze cu veverita, sa-i intreb daca pot sa-mi dea ceva medicamente sa i le pun in mincare, ori sa ajute cumva veverita. In concluzie : cum a fost, asa ramine ... ca sa nu zic altfel. Oricum, asta a fost ultima oara cind l-am vazut pe Mot Alb.

 Mot Alb m-a ignorat complet, ca era deja satul. A terminat de scarpinat si a fugit pe linga mine direct in padure, ca si cind nu as fi fost acolo.


                      Hai sa aruncam o privire pe sub casute !


              Asta mica minca si pretindea ca nu ma vede ...


Ba chiar s-a intors cu spatele ( pozitie vulnerabila pentu ei ), semn ca se simte comfortabil si are incredere in noi. Sigur ma spioneaza si pune ceva la cale !


                      La casute, Monstruletul era boss !

Rontaia cu asa o viteza, ca  zburau cojile de seminte in jurul lui ...

                         Cineva poftea la semintele Monstruletului ... 


                           ... si chiar s-a dus sa i le ia !


          Hai ca am vazut-o si pe asta ! Monstruletul a cedat !


Marmotelu' a invatat cum sa se fereasca de oameni : se ascunde si observa daca e safe sa iasa sau nu.


              Pe noi ne cunoaste si stie ca e safe  ...


                          Hai Marmo', ia banana cu tata !

                                  Hai inca o bucata !


                                        Good boy !


                            Da' tot  brocoli e mai gustos ....

                              Si varzaaaa, da, varza !


Ok, Marmo' ! Stai si maninca aici cuminte, ca noi mergem inapoi la casute !


Cind dau sa plec, vac ciocanitoarea ca era foarte ocupata pe la lucrurile mele pe care le lasasem linga casute .

Am zis eu ca ma spiona, mititica ! Isi facea de treaba pe linga punga cu alune ...


       Fura alune si zbura cu ea in pom sa-si hraneasca puiul.

                                     Eu am vazut tot !


                                      Nici eu !


... si nici nu ma intereseaza, ca alunele sunt mai bune !

                                    Asa zic si eu ...


                     Hai sa aspiram seminte pentru la iarna !


                         Seminte ? Unde, unde seminte ?


                              Cum unde ? La casute !

                           Casute ? Si eu vreau la casute !


                                               Uite acuma ma duc !


                                          Iau aluna ...


              ... si o maninc in timp ce ma dau huta cu casuta ...


L-ati vazut pe tipul asta sfios ? E nou pe la casute si se teme de aparatul foto.

 

A  scos un viermisor din copac si s-a ospatat cu el .

A incercat foarte, foarte precaut sa se duca apoi sa manince seminte de la o casuta ...


                     ... si a mincat ascuns dupa seminte ...

Atita ne-am gindit ce sa fie, ce pasare-i asta, pina cind in sfirsit, ne picat fisa ! E pui de ciocanitoare din aia mare, ca are acelasi model pe spate ! Ciocanitoarea si-a scos pentru prima oara puiul in societate !

                                    Hey, guys !



                                               What ? !


                                   I'm going home !


                              Yes, nobody cares about ...


No comments:

Post a Comment