start counter

Saturday, December 5

Punga

Nebunelu' a invatat cuvant nou " n-ai voie " ! Venise pe pervaz si incerca sa se indrepte catre ghiveci, cand auzea cuvantul magic "nu-i voie" ...si facea cale intoarsa. Nu ma scapa din ochi, si incerca din nou, si din nou, si din nou ... A incercat de vreo 6 ori fara succes. Insa a saptea oara nu am mai fost atenta la el, sa-i spun ca n-are voie, asa ca l-am prins in fapt, cand sapa in ghiveci .


Fapt pentru care, l-am alergat cu o soseta, pana a sarit afara. A protestat suparat, m-a marait si s-a ridicat in doua labute, incercand sa-mi traga palme : fara succes, ca soseta era mai rapida. Asa ca s-a resemnat sa misune pe afara.


Nu pentru mult timp a stat afara, ca a sarit pe pervaz, cuminte si fara sa depaseasca linia interzisa . M-am dus la geam sa ne impacam, dar era suparat pe mine si nu ma baga in seama : s-a intors cu spatele si s-a prefacut ca nu simte ca il mangai pe coada si pe spate ....cica era ocupat sa manace ! Veveritoiul asta procedeaza exact ca gaina aia din banc " mai bine ma fac ca ma impiedic " .... Orgolii veveritesti !



Atat l-a tinut cumintenia, pana cand a descoperit ca nu mai sunt suparata pe el ! Dupa care a ignorat complet linia interzisa, in momentul in care a descoperit pe pervaz, punga cu paine pentru porumbei . Desi el nu binevoieste sa manace paine, punga era totusi suficient de interesanta, incat sa incerce sa intre cu totul in ea ....



Dupa ce s-a asigurat ca a agatat bine punga, a sarit afara cu prada :



Nici eu n-am renuntat, ci am scos pe geam coada de matura, sa-mi recuperez punga. Nebunelu' si cu un Muced ma asistau, inmarmuriti de uimire :





Nebunelu' e un veveritoi perseverent, si nu renunta cu una, cu doua.... Punga era prada lui si o voia inapoi ! Mi-a sarit pe pervaz si adulmeca de jur imprejur, dupa punga. Ghinionul lui a fost ca a descoperit-o pe jos, iar eu nu-l lasam sa treaca de linia interzisa si sa sara dupa ea ! Cand stau cu ochii pe el, functioneaza cuvintele magice " nu-i voie " ...



N-a avut incotro si a trebuit sa sara afara, cu celelalte veverite .





Nebunelu' n-a aflat ca s-a inventat si resemnarea... din cand in cand sarea pe pervaz sa verifice daca il las sa-si recupereze punga : si chiar nu-mi dai nimic ? Nici macar punga goala ?



Ok...daca nu primesc nimic, ma jur ca-mi scutur toti puricii la tine pe geam !


No comments:

Post a Comment