start counter

Saturday, October 24

Pasari

La mine la geam, vine sa ceara mancare, o vrabie careia inca nu i-au crescut toate penele. Arata cam ciufulita ea , insa zboara cu vitejie...



Acesta este cel mai curajos porumbei, din cati s-au perindat pe la geamul meu : pur si simplu nu a fost impresionat de ariciul pazitor ! Nici macar nu l-a bagat in seama ! A venit pe pervaz, a infulecat toate alunele, dupa care i s-a parut lui ca ar fi foarte interesant daca ar explora putin camera. Si m-am trezit cu porumbelul zburand bezmetic in casa, si izbindu-se te geamuri ! L-am prins, si inainte de a-l elibera, i-am facut poze compromitatoare .




El este pescarusul furacios, pe care l-am gasit in parcare, chinuindu-se sa manace o ciocolata. Ambalajul era pe jumatate desfacut, si il tot scutura cu ciocul, poate-poate, cade vreo bucatica de ciocolata ...


M-am dus la el si i-am luat ciocolata, am desfacut-o si am facut-o bucatele. Pescarusul venea tipand dupa mine, sa-i dau ciocolata inapoi ! Am gasit un loc mai ferit, intre doua masini deja parcate, si i-am dat bucatelele de ciocolata : le-a mancat bucuros si apoi se tinea tipand dupa mine prin parcare, sa-i mai dau !




 Si mai am un puisor de vrabie ...mic si inocent ! Celelalte vrabii sunt precaute, cand vin sub geam : el nu ! Nu se teme de niemni si de nimic ...nici de mine, nici de porumbeii rai si uriasi, care ii fura mancarea de sub cioc !




No comments:

Post a Comment