start counter

Saturday, May 22

Iubire interzisa



Pozele de mai jos sunt dovada clara ca oamenii sunt cea mai monstruoasa si mai rea specie de pe planeta : tin animalele in sclavie, pentru mofturile lor. Iar eu ma simt vinovata ca am platit bilet si in acest fel am sustinut aceasta practica ( e adevarat ca nu merg decat o singura data la un zoo, tocmai din acest motiv, dar asta nu ma face mai putin vinovata ).

   Deci, doi papagali in captivitate, tinuti in doua custi separate, dar vecine ...se iubesc ! Si isi tin companie prin gard, se saruta tot prin gard : intocmai ca fostii detinuti de la Austwitz ...






5 comments:

  1. Mare dreptate ai. Urata specie omenirea asta, inrobim animale si oameni doar pentru placerea noastra. imi place blogul tau!

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca iti plac animalutele mele : sa vezi ce mult imi plac mie... !

    ReplyDelete
  3. Oamenii devin monstruosi cand sunt PROSTI. Daca nu s-ar fi intors impotriva Naturii care i-a creat, nu ar fi devenit caricaturile astea patologice care au napadit Pamantul in ultimele mii de ani... Poate oameni ca tine vor avea puterea sa schimbe ceva! Power to you!

    ReplyDelete
  4. Nimeni nu face reclamație? :(( Trebuie să acționăm, dar nu prea avem curaj :((
    Frumos blogul!

    ReplyDelete
  5. N-am gasit ceva mai frumos despre Blogger: VEVERITE, RATONI and CO.

    pe tot internetul!

    my homepage pensiuni

    ReplyDelete