start counter

Sunday, February 7

Musafiri

Am doi ratoni noi : sunt puiuti din vara trecuta, cu ochii ca lanternele. Si cam speriati. Cand ma vad ca ies la geam, merg in pas alergator si se ascund dupa coltul cladiri, de unde stau la panda :

Cand vad mancarea cum cade de la geam, nu mai rezista, si vin tiptil spre geam, fara sa ma scape din ochi  :



Sub geam ... se joaca ! Prind o bobita intre labute, si incep sa o invarta. Si o invart, pana ametesc eu privindu-i :


Tot in aceasta perioada, vin la geam si puii din vara trecuta, Galma si Curajosu'. De fapt, Curajosu' si-a pierdut curajul, si acum sta doar sub geam si asteapta sa primeasca mancarea. Galma e tupeist, se catara pe pervaz si imi cere de mancare. Zilele trecute a invatat sa deschida geamul ( daca e intredeschis cativa cm ) ...cu capul ! Isi infige botul in deschizatura geamului si il impinge spre stanga : din doua miscari a rezolvat problema !



In geam incepe sa se agite, intorcandu-se si privind peste umar afara : imi semnaleaza ca frate'sau e jos, si trebuie hranit. Sa-i dau eu de mancare, ca el nu vrea sa-si imparta bobitele cu altii !


Le-am pus apa in vas afara, si nu intelegeam de ce in loc sa o bea, se duceau la streasina sa caute apa !


Raspunsul era simplu : pentru ca apa din vas le inghetase ! De atunci, le pun apa calda spre fierbinte , si e veselie mare : se inghesuie, se maraie, care sa bea primul si care sa bea mai multa ! Presupun ca pe firgul asta, ii incalzeste si este "ceaiul" lor ....

No comments:

Post a Comment