start counter

Monday, January 17

Iarna pe ulita

A venit iarna pe la noi. Iar noua ne este frig, insa te asteptam sa vii cu mancarea !


                                           Ne e foame si ne e frig, ce nu intelegi ?


Grabeste-te cu mancarea aia, pana nu vin veveritele si ne zburatacesc pe toti !



Noi nu primim nimic ? Nici macar o ghinda ? Promit ca nu o sa le asund in zapada !

Eu am fost mai norocoasa si am primit una ! Ma duc fuguta sa o ascund ! Nu te uita dupa mine, ca stiu ca vrei sa mi-o furi mai tarziu ...




Mi-am ascuns-o ! Acuma, da-mi alta ghinda ! Promit ca nu o mai ascund in zapada !


Ei lasa, ca ma descurc si singura ! Daca miros bine prin imprejurimi, mai mult ca sigur gasesc niste ghinda asunsa prin zapada : si alte veverite ascund ghinda...

                                                              Victorieeee !

 ..... Vezi cum esti ? ti-am zis eu ca o sa vina veveritele sa ne zburataceasca ! ....

2 comments:

  1. Mai, ce poveste frumoasa! Parca stiind ca are cineva de grija de porumbeii si veveritele canadiene, suntem mai linistiti ;)

    ReplyDelete
  2. Toti maimuteii sunt in siguranta cu mine ...

    ReplyDelete