start counter

Wednesday, May 18

Mancam din palma



M-am impacat cu ratonu' cel rau, si l-am hranit din mana.
Geamul meu da in parcarea unei firme. Iar un canadian, tocmai cobora din masina, cand a dat cu ochii de raton : Oh my God, this is for real ? !  But is wild animal !
    S-a oprit sa se uite la spectacol, si si-a sunat colegul sa coboare din cladire, sa vada si el animalu' salbatic cat de prietenos este . I-am zis ca ratonu' asta e prietenu' meu, ca vine in fiecare zi la geam. Nu i-am zis ca am mai multi, si ca in fiecare an imi aduc si puii  .... sa nu se socheze ...

3 comments:

  1. Ah! Da-mi, Zeus, si mie un raton!

    Lucisfera

    ReplyDelete
  2. Ratonu' cel Rău a făcut o porţie bună de gimnastică pentru câte una bucată bobiţă de fiecare dată... :D

    ReplyDelete
  3. Bine ca n-au apucaturile romanilor, ca nu mai prindeai picior de raton p-acolo...

    Stii ca acum Udrea vrea sa masacreze toti cainii din ROmania?! Cica n-ai voie sa ai animale fara acordul vecinilor - unul din amendamentele aduse de sclavii basescului la PL 912 ! E o TRAGEDIE! Nu stiu de ce nu se implica nemernicii astia din Occident, sa le taie macaroane janghinosilor astora odiosi de pe la noi!

    Enoti ati vazut?! Seamana enorm cu un raton din multe puncte de vedre, desi sunt rude foarte indepartate (enotii sunt canide).

    ReplyDelete