start counter

Thursday, October 25

Ma tem !

Am 3 pui de veverita, care defileaza prin fata geamului. Daca ii strig, intra in panica si alearga bezmetici in cercuri, sub geam si le ia ceva timp pina sa se orienteze in spatiu si sa gasesca drumul spre scara de incendiu ( refugiul animalutelor speriate ). Le-a luat vreo 3 zile, pina s-au prins ca trebuie sa sara pe pervaz , ca sa faca rost de mincare.
    Acuma, avem alta problema : castanele sunt o chestie complet necunoscuta si veveritele cele mici, nu s-au prins ca's de mincare ! Leam aruncat castane, le-au mirosit si au trecut mai departe : au ales bucatelele de paine pentru porumbei, si au mincat. Bine si asa.

Veverita asta nu e pui, insa e nou venita la cantina animalelor. Statea la geam si ma examina atent : Ce-mi faci ?  Ma lasi sa intru in casa ?

                              Stai asa, sa te vad mai bine ! Ma intorc, sa te vad si cu ochiul celalalt ...


                                                    Pari a fi in regula ! Nu te apropia de mine !


                                                                     Ce vrei sa-mi faci ?

                       M-am prins : esti cuminte si nu te apropii de mine ...  Ce ai in punga ?

                                                              Hmm, miroase bine !

                   Ia sa ma gindesc mai bine : sa umblu in punga...sa nu umblu ?  Stiu ca esti cu ochii pe mine !

                             Mai bine plec : e prea periculos sa umplu la punga Da' imi pare rau ...

                     Nu glumesc ... chiar plec ! Mai intai verific daca totul e safe pe afara .

                                    A sarit jos, dar am strigat-o. I-am aratat ca am nuci ...

S-a proptit linga gard, acolo unde se simt veveritele in in singuranta si minca. I-am aruncat si bucatele de paine. Porumbeii au fost pe faza si dadeau ture pe linga veverita, poate-poate reusesc sa-i fure painea. N-au avut curaj sa se apropie, ca veverita le sare in spate si ii incaleca ... iar ei se sperie ...

3 comments:

  1. Asteptam fotografii si cu puii de veverita!
    Banuim ca mai dureaza pana au curajul sa pozeze ;)
    Ne-au placut si ratonii cu ochi fosforescenti
    Salutari tuturor!

    ReplyDelete
  2. Sautari !
    Ai amici n-au curaj sa pozeze,si pina isi fac curaj, deja nu ii mai putem deosebi de veveritele adulte. Cresc foarte repede.

    ReplyDelete
  3. Frumoşi şi simpatici puii de veveriţă. Îmi plac!
    Mi-ar fi plăcut să mă joc cu ei.
    Miauuusalutări!

    ReplyDelete