start counter

Tuesday, January 1

Razbunare

Daca va imaginati ca veveritele sunt la fel de cuminti, pe cat sunt de dragalase ... va inselati ! Sunt niste obraznicaturi tupeiste.

                                                     Unde-i mancarea mea ?


                                              Vad niste alune pe jos. Oare cine le-a aruncat acolo ?


                                        Sa sar, sa nu sar ? Mai-e frica ! Mai bine renunt...


Si daca tot n-ai vrut sa-mi dai mancare, ma razbun : fac pipi la tine pe pervaz !
Da, de cate ori vin veveritele si nu gasesc mancare  ... se razbuna. Din fericire, pe pervazul exterior, cand e geamul inchis.


I-am inchis geamul . Dupa 5 minute a venit din nou. Zbura pe pereti, de nervi ca nu a gasit mancare pe pervaz ... Si s-a razbunat din nou : pe pervazul exterior !


Razbunarea nu se opreste aici. De nervi ca nu gasesc mancare la locul stabilit, se apuca si rod ramele geamurilor din PVC ! Insa, au grija sa se asigure ca nu e nimeni acasa, sa le vada ...
Da, cu 1 zi inainte spalasem geamurile si ramele ....


                                           Au ros rama, in 3 locuri, si arata cam asa :


                         Ai adus de mancare ? Mi se merita sa trec prin zapada, ca sa vin la geam ?


                              Sau mai bine dezgrop alunele pe care mi le-am ascund in zapada ?


                                                         Hei, unde-i mancarea mea ?


                                                         M-ai pacalit ? Pe bune ?


                                           Stiam eu ca nu te poti abtine sa nu-mi dai alune !



2 comments:

  1. Pai si cine plateste rama? Poate-si rupe naibi dintii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmeu' plateste rama ! Nu-i vina mea ca veveritele le rod canadienilor casele. Si nu doar veveritele, ci si ratonii, da' astia obisnuiesc prin podurile caselor si prin basement.

      Nu-si rupe dintii in rama aia, ca e moale, comparativ cu coaja unei nuci. Astea mici gauresc nuca, pana ajung la miez si n-au nimic !

      Delete