start counter

Saturday, March 9

Vine primavara !

                               Numai cat am aterizat in Canada : da' eu cred ca prea devreme !


                                                   Si n-am venit singura, ci cu intreg stolu'


Alaltaieria  nins, da' noi credem ca vine primavara. Aia de la meteo au alta parere : cica poimaine, ninge iarasi ....


                   Da' eu nu de zapada ma team, ci ca nu gasim iarba verde. Las' ca merge si asta uscata !


                      Rascolim tot parculetul, cautam si sub zapada, poate-poate gasim un petec de iarba :


                              Si noi ne-am trezit din hibernare, ca am simtit miros de primavara !


                                             Si nici nu cred ca ma mai duc inapoi la somn ...


6 comments:

  1. Pulcino pio et le reste pour Veve!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=juqyzgnbspY

    ReplyDelete
  2. Hai fata ca m-ai si speriat cu blitzul de nici nu mai imi vine sa ma urc pe pervaz! Nu ti se pare ca sunt cam grasunel pt unul care a iesit din hibernare?

    royan

    ReplyDelete
  3. Nu pare gras ( dupa standardele ratonesti ) : plus ca daca e ratonita, ar trebui sa fac pui la sfarsitul lunii, sau prin aprilie. Eu nu mai stiu care dintre ratoni este, dar el pare ca ma cunoaste ...

    ReplyDelete
  4. Rather,all the applications keep running in the background although in a low power state,
    utilizing both processing power and memory that leads to a lower battery life.
    However, it is still possible to insect the terminals and make sure there is no corrosion.
    If a LED is used instead of a bulb, the connections will require a bit more attention.


    My web blog ... youtube downloader online - swaggtalk.com

    ReplyDelete
  5. S-au trezit ratonii si sunt probabil cu burticile cam goale , le-o fi foame :).

    ReplyDelete
  6. N-au stat mult, ca s-au dus inapoi la hibernat ( s-a facut frig din nou ). A doua seara, a ramas mancarea pe pervaz neatinsa ! Abia aseara au iesit din nou afara, ca s-a mai incalzit afara. Dar nu stiu daca au terminat hibernarea, sau se duc din nou la somn.

    ReplyDelete