start counter

Tuesday, June 8

Ma iubesteee !


Ratonu' ma iubeste ! Am dovada mai jos :








Si ma lasa sa-l iubesc  :






Ceea ce nu l-a impiedicatsa-mi traga teapa : facusem pentru cineva niste amandine, simi-au ramas oua. Decat sa le arunc, am fiert doua, sa i le dau ratonului ....le-am decojit si l-am asteptat cu masa pusa :



A mancat el vreo doua imbucaturi, mai mult de gura mea , dupa care n-a mai vrut in ruptul capului ! El voia sa-i dau bobite ....




Si cum bobite n-a primit decat de pofta, s-a incapatanat si n-a mancat ouale. a plecat sa-si caute de mancare ( l-am vazut cum se catara pe tomberoanele de gunoi ), da' de ou nu s-a atins. Clar : mai bine manaca gunoaie si resturi, decat ouale de la mine.... Cred ca a vrut sa-mi dea o lectie :  imi dai bobite sau nu manaca nimic de la tine ! Daca ma iubesti imi dai bobite...
Am lasat ouale pe pervazul exterior, ca poate se razgandeste peste noapte si va manca : dimineata erau tot acolo ....

No comments:

Post a Comment