start counter

Monday, June 28

Happy family !


Intai a venit Matza in geam, si mi-a cerut bobite. Cand m-am uitat pe geam, am vazut 3 codite care dispareau dupa coltul cladirii . Dupa care, i-am auzit cum o chemau pe ma'sa : taraiau ca telefonu' ....
Doar ca ma'sa avea ceva mai interesant de facut ....

Pana la urma, si-au facut curaj si au urcat in geam langa ma'sa : sunt de marimea unui arici !


Si a inceput distractia : fiecare facea altceva ...  Oare ce-o fi vasul asta ?

Mai bine ma joc cu sfoara ...

Tu cine esti ?

Si ce vrei de la mine ?

Uite nah, ca nu stau sa pui mana pe mine  !

Ce ai cu mine si de ce ma urmaresti ?

Vreau doar sa ma catar, ca m-a facut mama alpinist !


Si eu vreau sa ma catar, ca fratiorul meu !

Pe mine mama ma turtesteeee !

Suntem cuminti si pufosi ...


3 comments:

  1. Chiar ai multe cozi de aratat :))
    Esti norocoasa sa ai atatea animalute in preajma.

    ReplyDelete
  2. Veve, eşti o surpriză nemărginită! :) Unde aţi fost ascunşi până acum? Noi iubim animăluţe de orice fel, dar ratonii sunt febleţea secretă. :)
    Misouri vă trece la blogroll, n-aveţi scăpare! :)
    Diana, mama lui Missouri

    ReplyDelete
  3. Chiti, am vreo 3-4 generatii de ratoni si tot cam atatea de veverite : fara numar....

    Diana, multumiri ! Tot aici am fost dintotdeauna, in coltisorul meu ...
    Ratonii sunt si flebetea mea, insa ma'sa imi aduce puiutii in fiecare noapte pe la ora 3 ( cand nu mai e circulatie pe strazi ). In consecinta, dorm in papuci de somn, in fiecare zi, ca nu ma pot abtine sa nu scarman ratonii...

    ReplyDelete