start counter

Sunday, October 17

Chipmunks

Pe mititel l-am gasit in curtea unei case, alerga de nebun pe gard. Cand m-a vazut ca vin spre el, pe trotuar, s-a refugiat in copac, si ma privea atent. Iar eu am scos din buzunar 3 ghinde si o nuca ( da, am tot timpul in buzunar ) si i le-am aratat.
  In timp ce il tentam cu mancare, sotul meu ii facea poze ( ca daca apuca sa se miste, e imposibil sa pozezi sau sa filmezi un chipmunk .... sunt pe baterii ... )
Mititelul e o bijuterie ....enjoy ...




9 comments:

  1. E intr-adevar grozav de simpatic! Felicitari fotografului care a reusit sa-l "imortalizeze" si vasnicei membre ADIVECAPA, mereu cu alune in buzunare ;) Salutari tuturor!

    ReplyDelete
  2. Mauuu şi eu fotografului, care a reuşit să mi-l facă vizibil peste mări şi ţări pe acest Chipmunks, că tare-i drăguţ şi jucăuş! Dar să ştii că nu mă încântă faptul că ai tot timpul în buzunar câte o nucă şi trei ghinde, că nu mă dau în vânt după ele. În schimb, mi-ar fi plăcut să mă joc cu acest simpatic pui de veveriţoi! Şi mai vreau să-ţi spun un secret, Veve, da' fermoar la gură, m-ai înţeles? Mi-ar fi plăcut să mă joc singur cu el!

    ReplyDelete
  3. De 4 ani ne chinuim sa pozam/filmam un chipmunk, si abia acuma am reusit ! Cred ca asta micu' era mai naiv de felul sau, de a stat cuminte, tentat de ghinde...

    Baghi, nu e veverita ! Si nu pui, ci ...adult ! E o specie aparte, "chipmunk ", o veverita in miniatura, mare cat jumatate de veverita, cu coada scurta si cu 2 dungi pe spate.

    ReplyDelete
  4. Fac şi eu pă prostu', ca toţi motanii, dealtfel! Crezi că nu-l cunosc? L-am văzut în "Cip şi Dale"! Veve, vezi cu secretu'... Fermoar la gură! Miauuu de peste mări şi ţări, din Târgovişte, din România! Hai, zii lu' chipmunk ăsta aşa drăgălaş, că am glumit! Îl iu-besc! Motăneşte!

    ReplyDelete
  5. Ce mi-e ciuda! Si ce dulceata este "asta mic"!

    Lucisfera

    ReplyDelete
  6. wow, ce dragut este. dar ati avut o adevarata sedinta foto acolo, tzipi ... bravo, extraordinar!

    ReplyDelete
  7. Ce se intampla cu celalalt blog al tau, nu-l mai pot vedea de ceva vreme?

    ReplyDelete
  8. Un dulce...

    Padme

    ReplyDelete