start counter

Wednesday, October 13

Hai Veve ! - 2




4 comments:

  1. Bravo! Ne-a placut! Salutari si numai bine tuturor ;)

    ReplyDelete
  2. Salutare si voua !
    Asta e Mucedu' ala tupeist, de-mi topaie prin casa ... Azi sarea fericit in cutia cu ghinda, ca in piscina ...

    ReplyDelete
  3. Salutări lui Mucedo! Nu mi se pare tupeist, el face ceea ce e normal, nu aşteaptă darurile naturii, ştie singur să le ia!

    ReplyDelete
  4. Hahaha,
    Nbunul asta negricios imi aduce aminte de o poveste similara de acum vreo 13-14 ani cand am luat casuta. Am cumparat-o cu tot cu veveritoi, un tupeist pe care l-am descoperit intr-o zi stand pe televizor si mancand fara jena un mar.
    Am privit nemiscati pana cand "stapanul" casei si-a terminat dejunul si-apoi a disparut sub dulapurile bucatarieie (dulapuri vechi care erau fixate de pereti si de podea, avand destul spatiu la podea care sa permita veveritelor sa treaca nestingherite).

    A fost "dulce" musafirul si ne-am chinuit mult sa scapam de el....Venea cu tupeu ori de cate ori ii era foame si se servea singur de unde dorea... Nu era cat de mult manca ci cat de mult gaurise peretii casei cu toata familia lui de nesimtiti:)))

    ReplyDelete