start counter

Friday, September 21

Accident veveritesc

                                                                Paine ? Doar paine ?


                          Imi amintesc ca mi-am ascuns niste ghinda in ghiveci ...cindva, demult ...


                                       Ce ai in cutie ? Cah ! Ce urit miros bobitele pentru ratoni !


                  Se tot uita la mine si adulmeca zona : imi cerea ceva bun ! I-am adus alune in ciocolata.


                                             Foarte fericita veverita ! E innebunita dupa ciocolata.


Cind i-am adus alte alune, tot asa, le-am pus in palma si am invitat-o sa-si aleaga. Doar ca veveritele nu prea vad bine ... iar veverita mea e cam batrina ( are uns moc de par alb in coada, si fire albe prin blana ) .. .
M-a prins de deget si a tras, convinsa fiind ca e aluna. Cum nu reusea sa plece cu "aluna", si-a infipt dintii ca acele si mai adinc in degetul meu ...

   
Am tipat la ea ... nimic ! Nu voia sa dea drumul alunei, in ruptul capului ! Ea tragea, eu trageam ... Pina la urma, mi-am smucit degetul cu veverita cu tot : asta mica balansa prin aer si se tinea numai in dinti ! Din pacate, camera era oprita, insa nici nu cred ca as fi putut sa filmez ceva, la cit de rau ma durea degetul .

Mi-a dat drumul si a sarit direct afara si n-a mai vrut sa intre in casa : da, are puisori !


Cind a venit la geam sa-i mai dau alune, statea la geam si isi clantanea dintii catre mine , ca nu cumva sa o mai sperii din nou ! A ramas traumatizata mititica. Sper sa uite, pina maine, cind va veni din nou !

No comments:

Post a Comment