start counter

Thursday, March 19

Paienjenosu'

L-am descoperit intr-un colt al camerei si acuma ce era sa fac cu el ?  Afara e foarte frig, nu pot sa il scot afara ca o sa moara . Si-a intins plasa in coltul camerei : noapte ao intinde, ziua o strange gramada, atarna pe perete.
L-am adoptat pe termen limitat : pana se incalzeste afara, dupa care o sa il relochez intr-un boschet. Pana atunci, ma simt responsabila sa-i dau de mancare, pentru ca el nu are ce sa prinda in plasa, degeaba insista. Am gasit un viermisor in legatura de morcovi cumparata de la magazin si i-am pus-o in plasa. A fost bucuros si a mancat tot. Apoi i-am cautat gandacei si mici insecte ( in poza mananca o insecta din asta ).
     Complicat sa-i venez mancarea. Noroc ca paianjenii nu mananca prea des !  M-am documentat pe Net si am aflat ca paianjenii din rasa astuia ca al meu, pot sa stea pana la o luna fara mancare. 
Azi i-am sevit alt gandacel, insa l-a infasurat bine in plasa ( cu picioarele din spate ) ca intr-un cocon si l-a pus la pastrare pentru mai tarziu. Se pare ca intr-adevar, nu are nevoie sa manance in fiecare zi.


5 comments:

  1. eu de asa ceva n-am mai auzit, sa tii pe post de animalut de casa un paianjen, dar la urma urmei de ce nu? e si el o fiinta, in fond. te felicit pentru curaj.

    ReplyDelete
  2. Dar de ce e nevoie ca intai sa auzi despre ceva, ca sa faci si tu ? Fa ce vrei tu, nu ce fac altii !

    Nu il tin in casa pe post de pet, ca nu l-am adus eu in casa si nici nu intentionez sa il tin la nesfarsit. Il pastrez temporar, pana ce se mai incalzeste afara, cand il voi putea duce in boscheti fara riscul de a muri de frig. Nu e nici un curaj, paianjenul e cuminte si nu pleaca din coltul lui, ca l-am urmarit.

    ReplyDelete
  3. pai tu l-ai urmarit, dar de unde stii ca nu pleaca noaptea, pe intuneric? :) brrr ...
    nu spuneam in sensul rau ca asa ceva n-am mai auzit, ci in cel admirativ. continui sa cred ca ai curaj sa-l tii in casa, iar daca ii aduci si de mancare, e clar ca e ca un animalut de casa, chit ca dupa aia o sa-l scoti afara.
    nu, totusi eu n-as fi facut asa ceva, ca mi-e frica de ei maxim.

    ReplyDelete
  4. Paianjenul doarme la capul meu si e cuminte. Ma jur ca doarme noaptea !

    ReplyDelete
  5. Esti extraordinara!felicitari!

    ReplyDelete