start counter

Friday, November 6

Trucul cu plasa

Am un raton nou, care nu e de-al casei, ca o rupe la fuga atunci cand aude vreun zgomot, sau cand ma vede la geam. Si fuge atat de repede, ca abia il pot urmari cu privirea ...pur si simplu se topeste in noapte ! Clar, nu e de-al casei ... E cam tarziu ca sa-l domesticesc, ca nu mai este timp : deja ratonii au inceput sa se retraga la casutele lor, pentru hibernare . Mai rataceste cate unul, intarziat si infometat ca asta.
   Pana la urma, am convenit cu ratonul cel speriat, ca eu sa-i pun mancarea sub geam imediat ce se intuneca afara, iar el vine negresit sa manace, insa nu trebuie sa-l deranjez sub nici o forma ! Nu pana cand nu se va obisnui cu prezenta mea ...

In una din seri, a aparut Mirositoru' pe pervaz ...cam nervos. Se smucea , ca sa nu pun mana pe el, asa ca i-am respactat dorinta. A gasit un fursec ramas de la veverite, si l-a facut faramite, dupa cer se chinuia sa le adune ...

  Pana la urma, tot bobitele pentru catei sunt salvatoare ...



Din cand in cand, scotea capul pe geam, sa se asigure ca totul e in regula afara, si el se afla in siguranta ...


Dupa care, nu se mai dadea dus ! Nu voia sa plece nicidecum, se invartea pe pervaz, se sucea, si avea de ganda sa sara in casa ! Asa ca a trebuit sa aplic solutia salvatoare...trucul cu plasa, care convinge pe loc, orice raton, sa coboare din geam ...






3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Doamne cat sunt de frumosi! vad ca blogsportul tau este pe adresa de uk, locuiesti in uk? Vreau si eu un raton ca pet, insa am nevoie de multe informatii. Daca se poate, te rog sa ma contactezi. Facebook https://www.facebook.com/diavolul.ingerilor , e-mail diavolul_ingerilor@yahoo.com . Multumesc!

    ReplyDelete