start counter

Saturday, November 7

Vinovatul

Zilele trecute, a venit Nabunelu' in geam si in timp ce manca, mi-a permis sa-l managai pe coada. Eu m-am bucurat de atata bunavointa din partea lui, si nu mi-a dat prin cap ca are de gand sa ma tepuiasca . Cum sa ma pacaleasca o veverita ? !

Si avand incredere ca Nebunelu' s-a dat pe brazda, l-am lasat singur in camera, cateva secunde, pana m-am dus in baie . Asta si urmarea el ..... Cand m-am intors, l-am prins in fapt, bagat cu totul in ghiveci ! Clar, veveritoiul asta are un fetis cu ghiveciul meu, si e in stare sa nascoceasca trucuri, ca sa poata ajunge sa sape in el !


Nici nu am apucat sa deschid gura sa tip la el, ca in clipa in care s-a simtit descoperit, a zbughit-o vinovat, pe geam,  in mare viteza, a urcat 3 etaje pe scara de incendiu si s-a oprit fix pe acoperisul blocului ! Si ma privea de acolo, dand din coada : hai, ca nu ma poti ajunge !
Tot am zis ca ii pregatesc o razbunare veveriteasca, dar de data asta nu o sa scape...o sa-mi fac timp sa-l tepuiesc si eu ...


1 comment:

  1. O, Doamne, m-ai facut sa rad in hohote... super simpatic. Dumnezeu sa va binecuvanteze si pe voi si pe ele... :))))))

    ReplyDelete