start counter

Wednesday, November 4

Am venit sa mi te-inchini !

De dimineata, a aparut Nebunelu' in geam, si langa el a sarit o veverita neagra, un Muced , pui din vara aceasta. N-am apucat sa ma minunez cum se face ca Nebunelu' ii permite si nu il musca, pentru ca am vazut o chestie si mai dubioasa : Mucedu' se asezase pe pervaz, si Nebunelu' ii apasa capul cu labutele din fata !
  Am crezut ca il da cu capul de pervaz, si am tipat la ei asa de tare, ca i-am zburatacit pe amandoi ....
Dupa care, am realizat ca acolo s-a intamplat altceva decat credeam eu, pentru ca Mucedu' nu scancea, nu tipa, nu protesta, ci ...doar se supunea in tacere !
    Misterul a inceput sa se lamureasca mai spre seara, cand Nebunelu' si cu Mucedu' aveau o "conversatie" in limbajul semnelor, la mine sub geam ...

Si zici ca ma recunosti ca fiind seful tau ? Ia sa vedem asta ...


Eu sunt cel mai tare, sunt in varful ierarhiei ! Arata-mi supunere neconditionata !




Dupa ce l-a incalecat pe Muced, a urmat lovitura finala : i-a pus labutele pe cap si i-a lipit capul de pamant. L-a tinut asa, cateva secunde, suficient ca Nebunelu' sa se considere incoronat ca imparatul tuturor veveritelor din zona ! Mucedu' i-a aratat supunere !


Dupa episodul "incoronarii ", m-am apucat sa spal vase si n-am mai fost atenta la geam. Si desigur, am stat si cu spatele catre geam .... Imparatul Nebuneilor, a folosit din plin moemntul, ca sa sara in ghiveci si sa-l devasteze : plantuta era aproape scoada din radacini, radacinutele erau retezate cu dintii, si peste tot in ghiveci, numai gropite !


Si pe jos, pamant din belsug si toate lucrurile ravasite. Probabil tinea cu tot dinadinsul sa-mi demonstreze cine e seful ....daca tot nu avea cum sa ma supuna cu labutele pe cap la mine !


Intr-adevar, pe Nebunel nu l-am mai vazut in ghiveci, ca a fost suficient de precaut incat sa sara afara, inainte de a termina eu de spalat vesele : stie ca n-are voie in ghiveci, si se fereste sa fie prins ! nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i miroase ! Doar nasul il are plin de pamant !


Recunosc ca sunt ofticata pe el ! Ma gandesc la o rafuiala veveriteasca.... zilele urmatoare, Imparatul cel Puricos o sa aiba parte de niste surprize : mai putin placute...


  

No comments:

Post a Comment