start counter

Saturday, March 6

Ascunsu'

Intr-o seara, m-a vizitat Ascunsu' : am auzit sub geam un tarait . Ies la geam, ma uit bine : nimeni ! Las bobitele sub geam si ma intorc in pat sa ma uit la film . Nu m-am catarat bine in pat, ca aud "crant-crant " de sub geam ... Dau fuga la geam, ma uit bine : nimeni . Bobitele erau disparute . Las alte bobite sub geam, si ma urc inapoi in pat. N-ajung bine, cand aud sub geam "crant - crant" ... Cu siguranta, asta e Ascunsu ' ...

Dupa Ascunsu, a venit Galma sa-si faca trucurile ... Mai intai mi-a spus ca ii este foame. Si intr-adevar ii era, ca a stat cuminte sa-l smotocesc, sa-i fac orice, numai sa-i dau de mancare :


L-am mangaiat pe labute, si dupa ce m-a adulmecat pe mana ....m-a mangaiat si el cu labutele pe mana, exact cum facusem eu !


S-a jucat si cu buretelul cu care indeprtez zapada de pe pervaz :


I-am dat apa calduta sa bea, si i-am inchis geamul : le pun mancare nu prea multa, ca sa nu se obisnuieasca sa depinda de mine. Sa isi caute si singuri ... Se pare ca Galma a fost de alta parere, ca dupa vreo jumatate de ora, se izbea cu coada in geam, sa-i deschid ca e urgenta !  Si am deschis, sa vad ce vrea ...


Voia mancare, normal.... Si voia sa-mi spuna ca uite-te bine, e cineva jos sub geam ! Mi-am adus fratiorii sa le dai de mancare !



No comments:

Post a Comment