start counter

Saturday, March 27

Lupte de strada

M-a vizitat Fricosu', un raton care e insarcinata : anul trecut mi-a adus trei pui ...Mirositoru', Galma si Ascunsu ' ...  Fricosu' nu se urca niciodata in geam ...


Pe cand manca mai bine, un alt raton a incercat sa se apropie sa manace . Nu stiu cine era, ca nu l-am vazut suficient de aproape ca sa-mi dau seama. Fricosu' l-a intampinat cu maraituri de avertizare. Si cum maraiturile nu au avut efect, imediat au luat pozitia de atac si se proveau in ochi


Au trecut cateva secunde in care nimeni nu a renuntat , si Fricosu' a trecut la atac ! In clipa urmatoare era calare peste celalt raton si tipau amandoi cat ii tinea gura ...


Pana sa mi se incarce blitzul pentru urmatoarea poza, deja se despartisera ... si ratonul pleca umilit si fara mancare ...


Iar Fricosu' a ramas sa manace. Imediat dupa victorie, statea si cugeta ...



Dupa ce a plecat Fricosu', am pus bobite sub geam, in speranta ca ratonul care a pierdut lupta, o sa se incumete sa dea o tura mai tarziu ... Am vazut mai tarziu unul care manca, sper ca el era ...

No comments:

Post a Comment