start counter

Saturday, April 17

Ochiosii obraznici !

M-am certat cu porumbeii ...ca sunt rasfatati si obraznici. Nu mai vor sa manace grau si paine, ci numai mancarea veveritelor...alunele. Degeaba le-am aruncat mancare, ca patruleaza pe sub geam si nici nu se ating ...asteapta sa apara vreo veverita, ca sa arunc alune.

Cand a aparut un muced mic, ochiosii erau pe faza si incercau sa il sperie. Iar ala micu' ...se speria !


Lasa aluna pe jos si fugea. Iar porumbeii se bateau pe prada.


Dupa ce punea o distanta considerabila intre el si porumbei, se il strigam, si era atent unde ii arunc aluna. Doar ca veveritele nu prea vad bine in general ... Si pana mirosea el imprejur, pana se prinde unde e aluna, porumbeii o inghiteau demult. Iar Mucedu' ma privea trist, sa-i mai arunc o aluna... in gem ii era frica sa sara, tot din cauza porumbeilor .


In sfarsit, a prins si Mucedu' o aluna ! Si s-a refugiat cu ea ...pe gard, unde nu il pot ajunge ochiosii ...


Dupa care, incepea sa caute, fara prea mult spor : poate - poate gaseste vreo aluna...



Si daca am vazut ca nu ies la cale cu el, i-am aruncat una din turtitele mele de in. Si a fost incantat ...



No comments:

Post a Comment