start counter

Monday, April 19

Prieten nou ...

De la o vreme, ma viziteaza un raton nou. E cam pricajit el asa ... E femela si e posibil sa fie insarcinata. Dupa cum arata, s-a nascut anul trecut. Are niste cicatrici pe spate, a inceput sa-i cada blana pe spate ....e posibil sa fie bolnav. Oricum, are tupeu : se catara pe perzav, imi bate in geam si imi cere de mancare. Nu pleaca pana nu obtine ... primeste supliment de hrana, ca sa se puna pe picioare... Nu stiu din care cotlon rasare ratonul asta, insa de fiecare data este insetat si bea o caserola intreaga cu apa..



Galma si Curajosu' au facut tandem de la o vreme, si isi impart mancarea frateste, fapt care nu mi-a fost dat sa vad pana acum !


Galma e inconfundabil, ca se aseaza confortabil ...cracanat si rezemat in coada :


Porumbeii mi-au facut boacane, si sunt suparata pe ei ! Foarte suparata ! Blocul nostru fiind facut din surcele ( pe stil canadian), are crapaturi pe langa pervaz, normal... Crapaturi in care si-au facut casuta, o multime de furnici cuminti, care nu intra in casa, ci doar stau pe pervaz. Ca le pun de mancare.
Si aseara, ramasesera pe pervaz, bobite de la ratoni, pe care au navalit furnicile. Pana m-am prins eu, porumbelul deja inghitise toate bobitele, si apoi ....a inceput sa-mi ciuguleasca si furnicile de pe pervaz ! Ma tot uitam si nu intelegeam ce manca, pentru ca de la distanta, din camera, nu vedeam nimic...
Il pun la insectar ....asta e obraznicatura ( si l-a apucat taman acum, cand toate animalutele mele sunt cuminti si ocupate cu puisorii ) :

No comments:

Post a Comment