start counter

Saturday, April 17

Pasari zapacite


Pasarile din orasul asta au luat-o razna ...vine primavara.
Mai intai, am pedepsit porumbeii pentru ca nu vor sa-si manace bobitele si sunt agresivi de sperie veverita ( numai pe una, ca celelalte le sar in spate si ii sperie ele ) : nu le-am mai pus mancare...daca tot o refuzau ...
Rezultatul a fost ca au inceput sa manace direct din borcan, si erau nedumeriti de ce nu pot sa agate nici o bobita ? Si incercau din nou, si din nou ...



Oricum, eu ma declar multumita ca nu mi-au ciugulit firul de iarba de sub geam ! Firul asta e gradinita noastra vesela, si il udam in fiecare seara, sa creasca mare si fumos, chiar daca creste in nisipul de sub dale ...



La serviciu la sotul meu, au atacat gastele canadiene. Din zbor ! Zburau, cand au aterizat pe un tip si l-au facut franjuri cu ciocurile. Omul s-a aparat cu umbrela, insa tot a ajuns la serviciu cu pantalonii si geaca sfasiata, chiar daca s-a luptat vitejeste cu umbrela .


Eu m-am jucat cu ele pe plaja si le-am dat mancare, dar au fost cuminti. Aceleasi gaste, dar pe lac .

No comments:

Post a Comment