start counter

Saturday, May 1

Botez

Ratonul cel nou, l-am botezat : Matza ! Pentru ca e ascutit ca o matza : are capul mic, botul mai lung decat ceilalti ratoni, si se strecoara in varful picioarelor, ca o matza.

N-are nici un fel de stres : se joaca pe pervaz, ca in ograda lui taica'sau ...




E cel mai cuminte raton pe care l-am avut ; nu sefereste de noi, ma pupa pe nas, ma linge pe mana : clar ca ma iubeste !  a inceput sa naparleasca tot mai tare ...sper ca doar isi schimba blana si ca nu e bolnavior...



Aseara i-am dat niste bobite si colturi de la prajituri . El obisnuieste sa-si inmoaie bobitele ( mancarea uscata de catei ) in vasul cu apa . Si nu s-a prins ca prajitura e deja moale....asa ca a pus-o si pe ea la inmuiat ....


Veveritele sunt tot in vacanta. Pe Nebunel nu l-am vazut...am si uitata de cand ! Si mi-e dor de el . asa de dor, ca o sa-l las sa sape in ghivece, numai sa-l vad ca apare la geam ( dupa ce se fac puisorii mari, si o sa-i alunge din cuib ) ...

No comments:

Post a Comment