start counter

Saturday, May 8

Extaz culinar

M-a vizitat Matza ratonul care e insarcinata . A primit bobite.



Si a intrat in extaz culinar...  iar eu i-am facut poze compromitatoare...  Companiile producatoare de mancare pentru catei, o sa -si puna unghia in gat ...


Si-a mancat toata portia de bobite, dupa care a plecat sa caute altele pe pervaz. Si a fost foarte interesata de hrisca din punga, mancarea pentru pasari. Nu s-a lasat pana nu a rupt punga si s-a lamurit ca nu-i mancare pentru ratoni .



A incercat si varianta cu borcanu' : pana nu si-a bagat labuta in el, sa verifice daca e de mancare, nu s-a lasat .



Ofticata ca n-a gasit nimic, mi-a dat ultimatum : imi dai bobite, ori sar in casa ca sa mi le iau singura !



Si a inceput tiptil, cu ghiveciul ... Toti au un fix sa-mi sape in el...Matza sapa cu o labuta, si cu cealata se sprijinea de scaun ...



In sfarsit, mi-au dat si mie bobite !


Vrei sa vezi cati purici am ? ? !



Data viitoare, promit sa fiu uite asa de cuminte :



No comments:

Post a Comment