start counter

Friday, May 14

Matza



M-a vizitat ratonul Matza, cea care e insarcinata.




Mai intai, l-am hranit. Aveam niste margini de la prajituri, si i le-am dat lui : le-a preferat bobitelor pentru catei : scosese limba de pofta, cand i-am dat prajitura !




La un moment dat, l-am vazut ca a ramas nemiscata pentru vreun minut : cred ca avea contractii, ca am vazut in burtica, cum se agitau puisorii ! Si se agitau cam tare... Nu imi era ca o sa nasca ratonu; la mine pe pervaz, si eram ingrijorata ca nu stiu ce sa fac ...n-am mai fost moasa in viata mea !
Din fericire, nu s-a intamplat nimic, si Matza a revenit vioaie : ne-am jucat cu picioarele ( da, si Matza e foarte interesata de picioare, sosete, papuci, ca orice catel care se respecta ) .





O scurta vizita in ghiveciul cu flori  : noroc ca am fost pe faza, si am certat-o, ca n-are voie acolo !



L-am dat afara, ca n-a mai vrut sa plece, si am pus plasa pe geam. S-a apucat sa traga de plasa, si o facea calculat : tragea de sfoara care atarna afara, si de care e legat vasul cu apa. Odata de tragea de ea, in mod normal, gemurile culisau, iar el putea baga labuta si sa deschida geamul. Insa, ghinion, ca trucul pe care il invatase, nu functiona in cazul plasei : plasa nu culiseaza ca geamul ...





Pana la urma s-a resemnat , insa tot era suparata pe mine

No comments:

Post a Comment