start counter

Friday, July 2

Ratonul taraie

Si a fost iarasi inghesuiala mare la geam :


Asta micu' din dreapta, l-am botezat Crize. Pentru ca maraie si pufneste nervos la toata lumea, inclusiv la ma'sa, cu care se bate pentru mancare. Pe fratiorul lui, l-a inghesuit in colt, ca sa aiba el loc cat mai mult si acces la mancare.
 nimeni nu indrazneste sa-l deranjeze pe Crize : prefer sa ocoleasca !

 O tentativa de a-l mangaia pe crize ( ca protesteaza ).

Si pentru ca a sarit sa-l muste pe frate'sau, asta a fost solutia de criza, sa-l calmam

 Dupa care am fost buni prieteni si ne-am iubit. Nici pe fratiori nu i-a mai marait.

Ocazie cu care am aflat ca nu sunt 3 puisori, ci ... 5 ! ! Insa nu incap toti 5 in poza si pe pervaz ...

Dupa atata agitatie, unul din ei s-a culcat cu nasul in blana mamei. ..

Ma'sa a mancat si la un moment dat a plecat. crize a ramas in geam, si cand si-a dat seama ca e singur, era prea tarziu ... Si a inceput sa planga si sa o cheme pe ma'sa ( rezultatul in filmulet ). S-a dus fuguta mirosind urmele ...
   A doua zi, avea deja lectia invatata : statea in geam, si din cand in cand scotea capul afara, sa verifice daca mama mai este sub geam !

In filmulet nu se vede, dar se aude cum taraie ratonu', ca telefonul ...

7 comments:

  1. Veve, unde sunteţi? Ratonii vorbesc americăneşte, dar voi româneşte! :) Vrem şi noi ratoni! :)

    ReplyDelete
  2. Suntem in Toronto, Canada. Ratonii vorbesc romaneste, ca asa i-am invatat .Si veveritele isi recunosc numele romanesti, si raspund cand le strig tot romaneste : sunt veverite bilingve !

    ReplyDelete
  3. :) Mă bucur că v-am cunoscut!

    ReplyDelete
  4. Ce blog dragut si cate animalute pe aici!
    Ma bucur sa va gasesc! :)

    ReplyDelete
  5. Diana si Corina, ma bucur si eu ca v-am cunoscut ! Multumesc de aprecieri....aici veti gasi toti maimuteii mei ... Din toamna o sa revina si veveritele ( vara isi iau vacanta ) ...

    ReplyDelete
  6. Si ce ziceau ei, ca Charlie n-a dat nici un semn ca ar intelege ;) ?!?

    Hi, hi, hi... ce de-a multi s-or facut!!!
    Cum suporta caldura? Le mai pui apa afara, sau vin si beau in casa? Am impresia ca mama lor a tras concluzia ca are cam multi si ti-ar putea pasa vreo doi :))

    ReplyDelete
  7. De cand a venit caldura asta gen Rain forest, n-a mai aparut picior de raton, desi le las vasul cu apa afara, peste noapte. bobitele le-am gasit neatinse afara, a doua zi ....

    ReplyDelete