start counter

Thursday, May 3

Echilibristica

A doua zi dupa ce m-a vizitat Fetita, m-am dus la Pet Shop si am luat o conserva cu pateu pentru pisici, ca aveam un cupon cu o conserva gratis.


Am pregatit masa, si am asteptat sa apara ratonu' ...


                                                           Ce-i asta ? E pentru mine ?


                              Desi miroase bine, eu nu cred ca e de mancare ! Sunt dezamagita !


                                                            Yupyyyy ! Am gasit bobitele !


Si acuma trebuie sa fac echilibristica : ai pus pateul ala fix in drumul meu ....


Ma tot feresc sa nu calc in pateul ala : e foarte inconfortabil sa mananc in pozitia asta , sa stii !


Nah, ca mi-am scapat bobita ! Vezi ? Numai din cauza pateului, se intampla toate astea !


Zici ca vrei sa te apropii de mine ? Hai, treaca de la mine ... Poti veni pana la geam, da' n-ai voie sa pui mana pe mine, ca fug !


Sa iti fie foarte clar : te las sa te apropii, doar pentru ca suntem prietene ! Nu cumva sa ma atingi !

No comments:

Post a Comment