start counter

Saturday, May 5

Mormaieli

Am pregatit masa si am asteptat-o pe Fetita. Insa nu e pentru cine se pregateste, ci pentru cine se nimereste ! Si s-a nimerit .... Mofturosu ' ! E prima oara cand vine sa ma viziteze : cred ca s-a dus vestea in targ, ca daca urci in casa, te lasa sa mananci cate bobite vrei tu ...

Salutare ! Unde-i mancarea aia pe saturate ?


                                               Oh, nu te deranja, ca ma servesc singur !
Te avertizez ca n-ai voie sa te apropii de mine ! Ma uit urat si promit sa te musc !


N-ai inteles ca nu ai voie sa te apropii ? De ce vii spre mine ?  O sa te musc ....o sa vezi tu ce patesti ...


Bine, lasa ca ma duc jos sa beau apa ! Nicinu vrei sa stii ce pateai, daca nu mi s-ar fi facut sete !


Bineinteles ca beau apa din balta ! Ca doar nu o sa beau din vasul ala al tau, in care se spala toti ratonii pe labute !

Am venit inapoi sa termin de mancat. M-a plouat , asa ca,  nu o sa te superi daca imi scutur puricii la tine pe pervaz ! ( incepuse sa se scuture ca un caine, si sa-si scarpine urechile cu labuta din spate )


Cand s-a dus din nou afara, sa bea apa, i-am pus bobitele pe pervaz afara. M-a prins cu amandoua labutele de mana, si ma adulmeca pe toate partile ( mancasem ciocolata, si simtea mirosul ). Mi-a cautat in palma, sa gaseasca ciocolata, insa....ghinion !
   Cand si-a dat seama ca n-am ciocolata ascunsa in palma, a inceput sa ma maraie : ma adulmeca si ma maraia de ofticat ce era ! Cred ca ma injura pe limba lui ...

No comments:

Post a Comment