start counter

Tuesday, May 15

Suntem smecheri !

                                                    Hei, am pentru tine, ceva mai bun decat bobitele !


                                                        Asteapta putin, sa ti le aduc !


                    Nu, nu in ghiveci trebuie sa ma astepti .... ( se uita dupa mine, ca m-am dus la frigider )


                                                            Am primit donatie de oase !


                                                                     Ce zici, vrei si tu ?


                                                                   Stiam eu ca vrei ....




                                                            Nu, nu inca nu pleca ! Mai am si altele !




                                               A mancat toate oasele, si dusa a fost ...


                                         Voi cine sunteti ? Sunteti haremul lui Mofturosu ' ? Nuuuu ? !


                   Eu nu-i cunosc, insa ei ... da ! Cu siguranta ma cunosteau, ca mancau relaxati ...


                             Am venit la tine ! Primesc rasplata ? Ceva bun pentru mine ?


                                     Ai grija ca ma orbesti cu blitzul ala ! Nu esti deloc atenta !


                         Bine ! Hai da-mi un biscuite, ca sa-ti speli pacatele, ca m-ai orbit de tot !


  Ma duc repede sa-l spal in vasul cu apa ! ( ratonii se spala pe labute si isi spala si mancarea in apa ). De multe ori, gaseam dimineata, biscuiti umflati , facuti terci, in vasul cu apa. De data asta l-a mancat imediat ce l-a spalat ...

Mititeii au mancat, au baut si au plecat. Asa am crezut eu ... Ei s-au ascuns pe scara de incendiu din fata geamului mei, si urmareau orice miscare. Stiau ei, ca dupa ce vor pleca, o sa pun sub geam alta serie de bobite, pentru urmatorii vizitatori .
  Si de ce nu m-ar mai vizita o data, chiar ei , ca doar sunt niste smecheri ? Un supliment de mancare, nu strica niciodata ...


Ghinionul a fost al meu, ca i-am vazut pe scara, dupa ce am pus mancarea sub geam ! Iar smecherii au profitat din plin ...

4 comments:

  1. Parca vad pozele de peste o luna-doua cu mamicuta aducandu-si copiii dupa ea:)) Or sa-ti de-a de lucru, nu gluma:)
    Sa vezi atunci ce chitaiala o sa fie sub geamul tau:))))

    ReplyDelete
  2. In fiecare vara mi-au adus puii ! Intrau in casa, pe pervaz, si se incercau sa se catare pe pereti ...

    ReplyDelete
  3. ce rasfatzati sunt ei:-)....dragii de ei

    ReplyDelete
  4. Astia doi sunt niste profitori ! Stau noaptea si pazesc geamul : imediatce pun bobite pe jos, ei se prezinta si le mananca pe toate. Din cauza lor, nici un alt raton nu mai apuca sa mai manance !

    ReplyDelete