start counter

Saturday, June 19

Veverita cere ajutor - day 2

 Azi e weekend, adica sunt o gamada de oameni la padure, cu gratare,caini, plozi racnitori si alergatori, circ si panarama. Pe stadion la fotbal e mai civilizat decit la astia in padure. In mod normal nu ma duc in weekend la padure, dar acum ma duc sa il hranesc pe Mot Alb, ca ieri venise disperat sa-mi ceara ajutorul, asa ca ma duc.


                              Ia sa vedem cine-i acasa !


                    Oh, veveritele iarasi au  conturi de reglat  !


    Alergau ca nebunele prin iarba in jurul pomului cu casute ...


       Cind oboseau mai luau o pauza si apoi incepeau din nou.

 Cind oboseau si mai tare, se mutau la casute si se alergau prin pom.


                               Stop joc ca am obosit !

 

                    Si eu ! Hai mai bine sa mincam niste alune !

 

                    Gata, ati incheiat ciorovaiala ?


Pai cum sa nu termine, ca au venit astea doua si i-au zburatacit pe toti sub pretext ca fac poze. Fac pe dracu' ! Doar pretind ca fac poze, ca sa ne sperie animalele si sa se bucure sinsitru ca ne-au stricat jocul. Cind vrei sa faci poze nu te duci sa gonesti animalele, ca sa nu mai ai ce poza.

 

Ceva mai incolo, la locul de intilnire cu marmotele se adunasera cativa urlatori care asteptau sa apara marmoteii sa le faca poze. Da' nu-i ducea capu' sa priceapa ca daca zbiara, animalele se sprie si fug. Mbine, asteptati pina vi se lungesc urechile !

                 Uite, Blue Jay-ul si-a facut curaj sa coboare ...


                                     ... si cauta alune ...

                         A gasit aluna ! Uite-l ca maninca !


                            Hai sa coborim si noi ...


               ... sa ne dea mama de mincare in cioc ...


                            ... si sa dam din aripioare ...


            ... pina cind o sa ne sature cu seminte pe toti trei !


                                      Treaba voastra ...


... da' eu ma duc intai la casuta ca e mai safe asa. Ma duc tiptil prin spate, pe partea de catre padure ca sa nu ma vada nimeni ...


                       ... si ma duc usurel spre alune ...


                   Uite ca am ajuns si nu m-a vazut nimeni !


    Safety check, ca nu se stie niciodata de unde pindeste soimul...

            ... si abia apoi ne desfatam cu alune la discretie!


Urlatorii plecasera, iar linga noi venise un cuplu care s-a dus jos in padure la riu. Baiatul era cu bicicletele linga noi cind l-am vazut pe Mot Alb ca iese din padure si vine inspre noi. I-am zis ca vezi ca vine o veverita care e bolnava si are nevoie sa o ajutam cu mincare, nu te apuca sa zbieri ori sa sari in sus ca apucatu'. Surprinzator, dar a priceput si s-a executat.

 De cind ma duc la padure, asta e cred al 3 lea copil care pricepe de vorba si nu e incintat sa chinuie animalele. Ba mai mult, s-a uitat cu stupefactie cind ii faceam semne veveritei sa vina si asta venea ( da, da, animalele inteleg limbajul semnelor ! )


O mai cheam o data, mai venea cativa pasi inspre noi si tot asa. Hai veve, vino ca baiatul nu iti face nimic, ai incredere in noi ca te tinem safe ! Si a venit !


De unde stie veverita ca am venit la casute ? Dupa miros. Ne cunoaste mirosul si cind il simte ca vine ca o adiere prin padure, stie ca am sosit, si se prezinta si ea la intilnire. Nu e nevoie sa o chem, ca stie si singura ca suntem aici. Fix la 10 minute dupa ce ne-am asezat in iarba a venit si ea.

 


 Mot Alb s-a pozitionat intre mine si Omul Meu, ca sa se simta protejata, ca prin parcare, la marginea ierbii circulau urlatori ...

 

                          ...insa intre noi nu venea nimeni.


      A mincat linistita direct din punga cu alune, cit a incaput ...

Dupa ce a terminat de mincat, la plecare i-am dat un baton cu seminte sa aiba pentru mai tirziu la cuib.

A plecat veverita, au venit botnitarele ( erau doua ) sa imi sperie maimuteii. Astea urlau cu mainile pe sus, ca le aratau la animale ca au mincare, hai veniti sa mincati ! Pai animalele mincau linistite, n-ai vazut ca au fugit toate in padure cind ai inceput sa zbieri ? Daca au vazut ca nu au spor, au aruncat mincarea pe jos si au plecat dezamagite.


Din padure am auzit scandal mare si m-am dus sa vad. Se batusera ratoii si era apa plina cu pene. Din pacate nu am prins actiunea !


  ... si acum ca s-au potolit, veneau tacticosi la casute sa manince.

In sfirsit s-a facut putina liniste in parcare si au inceput animalutele sa se relaxeze !


... si au inceput sa apara ; intai un Cardinal ...


  ... care a decis ca totusi, are mai multe sanse la casute decit pe jos ...


                          ... apoi un chipmunck ...


                              ... si apoi un marmotel ! 


                         Hello, ma primiti si pe mine ? !


       Vin asa, adulmecind prin iarba, sa vad daca primesc ceva  ...


                                     Brocoli ! 


                                      I love brocoli !



    Am mincat asa cu o pofta, ca mi-am pus pe blanita tot meniul ...


                                  Mai ai ? Mai vreau !


            Parca simt un miros de brocoli pe undeva pe aici ...


                   Hai mai da-mi, ca nu am gasit nimic !


                                     Brocoliiiiii  !

 
 
 

No comments:

Post a Comment