start counter

Wednesday, February 1

Porumbei pe ventilator

 Avea ceva treaba prin baie, Omu' Meu era in camera la computer, porumbeii cuminti in geam, cum stau ei de obicei. Doar ca nu ii tine prea mult cumintenia ...

Si vine Omu' Meu in baie tipind ca WTF, s-a umplut casa cu porumbei ! WTF se intimpla cu porumbeii de nu se mai tem de noi, nu mai sunt precauti ... nimic ? Cica nu facea fata sa-i scoata afara : iesea unul, intrau doi in locul lui si sunt peste tot !

Vin sa vad nebunia : ca de obicei aceeasi gasca vesela. Unu' albastru se autoservea din paharul cu graunte ...

                                             ... iar ceilalti cotcodaceau prin casa.

-----------------

Eu voiam sa prajesc snitele si nu aveam timp sa stau sa ma cert cu porumbeii la fiecare doua minute, asa ca amindoi impreuna am scos afara toti porumbeii zapaciti si am pus in geam ventilatoru' portabil, ca aveam nevoie de curenti de aer pentru ca prajeam. 

Las' ca porumbeii nu mai vin in casa, ca se sperie de ventilator ca face zgomot si se invirte. Da, da, sigur ca daaa !

                                                  Ce, chiar credeai ca ma sperii de atita lucru ? !

                                                             Back in business !


                                                            Urmatorul porumbel !

                                                      Back in business !

-----------------------------------

                                             S-a intors si porumbelul din pahar ...

A mincat el cit a mincat, pina si-a sucit cumva paharul si trebuia sa stea intr-un echilibru instabil ca sa mai poata minca ... 

film :

Cind termin de gatit, adun toate resturile, cojile si le fierb : cotoare de varza, coji de sfecla rosie, de cartofi, orice. Le toc marunt, pun sare multa,  un pumn de faina si un polonic cu supa noastra, sau cu zeama de la sarmale, etc. Le prajesc ca pe clatite mai groase in tigaie., in uleiul in care am prajit snitele si peste si pe care il pastrez intr-un borcan, special pentru placintele maimuteilor.

  Pentru ca au sare multa si sunt bine imbibate in grasime, maninca maimuteii ca apucatii. Toata lumea se bucura... porumbeii, graurii, vrabiile, ratonii, etc. Si ori de cite ori prajesc ceva, se umplu pomii de pasari care asteapra rabdatoare sa primeasca placinta, ca ei cred ca pentru ei gatesc.

Azi asta prajeam snitele linga aragaz, iar porumbeii patrulau prin bucatarie si printre picioarele mele. Trebuia sa tin geamul deschis si nu mai aveam nervi sa-i dau afara pe astia la fiecare doua minute. Trebuia sa gatesc.

 Si numa' ce vad ca decoleaza  Maroniu brusc asa si se ridica deasupra aragazului ca sa vada daca e gata placinta ! Voia sa stie cit mai dureaza ! WTF ?  !

 Norocul meu a fost ca s-a ridicat in aer paralel cu aragazul si cind a simtit aburul ( ca le fierbeam lor cotoarele de varza ), s-a calmat instantaneu !

                   Mno, afara cu voi ca nu sunteti cuminti ! Mai aveti putini si imi sariti in oale !

                                                             Ups ! Si eu pe unde ies ?

                                                              Eu ce fac acuma ?

                                   Pe unde ai venit, tot pe acolo sa si pleci ! Hai, sari !

                                                film :

                                                          Am reusit ! Uite ca am reusit !

                                                             Si acuma ce ?

                                    Si acuma dorm la soare, ca aici sus e cald si bine !

                         Ba' esti nebun ? Pe ventilatoru' dat la maximum ti-ai gasit sa clocesti ?

                                                   film :

                                                       Si ce daca ? Da' ce bai are ?

                         Pai baiul e ca porumbelul albastru nu mai poate iesi afara si uite ce suparat  este ! 

                                   Si ce treaba am eu cu porumbelu' albastru ? N-am !

                                                                 Now what ? ! Cum mai ies din casa ?

                                    Prietene, daca iti dau graunte, o sa pleci de pe ventilator ?

                                                     Hmm ! Probabil ...

                             Haide bai, lasa timpul probabil, ca vrem si noi graunte din pahar !

 Bine atunci, baga capul in pahar ! 
film :

                                Maroniul a mincat si a plecat. Cine e urmatorul care sare afara ?

                                                           Eu !

                                                    Uite acuma sar pe ventilator !

                                                        film :

Da; stii ca Maroniul avea dreptate ca e cald si bine pe ventilator ? M-am razgindit si nu mai plec !


Celalat porumbel albastru', bietul de el era confuz, ca nu mai avea pe unde sa plece.... Se uita la mine si imi cerea ajutor.

                                                     Nu plinge ca vin si te salvez !

M-am dus si am tras usor geamul inspre stinga si am facut spatiu cam de o palma sa poata iesi porumbelu' tiptil ( geamurile gliseaza si sunt de fapt 3 foi, iarcea din mijloc intra intre celelalte doua ).

2 comments:

  1. Ce "balamuc" fain la voi! ❤ Sunt zapaciti porumbeii dar... si voi va lasati antrenati! ❤
    Cel care manca din cutie, pe margine, dadea din aripi de parca facea concurenta palelor ventilatorului! :)))
    Fain de tot si cum s-a cuibarit maroniul pe ventilator, dar si cum a mancat din paharul tinut de tine (si manca c-un spor de parca nu mancase deloc in ziua aceea!) 😊

    ReplyDelete
  2. Vaaai, da' ce ne mai jucam cu porumbeii ! Ne bucuram de ei, insa fac o mizerie pe geamuri, vai-vai ! Acuma nah, nu le putem avea pe toate si nici cu cirpa in mina non-stop nu stau. Ne jucam cu ei, poate pina la urma reusim sa ne intelegem cumva...

    ReplyDelete