start counter

Saturday, November 21

Zi de post

Zilele trecute a aparut prin parcare, o veverita noua si jumulita. Cauta mancare. I-am aruncat niste castane, si paine. Era infomrtata, ca a mancat o felie mare de paine, plus o castana ! Am incercat sa o fac sa inteleaga ca va gasi de mancare aici, in zona ...a venit si a doua zi, la aceeasi ora, si am hranit-o din nou.




Dupa ce a plecat veverita jumulita, au venit veveritele mele, insa ghinion, ca nu au gasit alune ! S-au intins pe pervaz, s-au sucit, s-au invartit, au adulmecat aerul, si tot nu au gasit alunele ! Nebunelu' s-a declarat suparat si dupa ce a mirosit painea, a decis ca el nu manaca asa ceva, si prefera sa stea sub geam, sa astepte sa rasara alune !


Unul din Mucezii pui, a spart gheata si a inceput sa manace painea ....


Nebunelu' inca astepta alune... Nici porumbeii !


Din cand in cand, sareau in geam si verificau daca nu au rasarit alunele pe pervaz : si tot nimic ... Si toti erau nedumeriti !


Cand Nebunelu' ma vedea ca ies la gem, se ridica in doua labute si astepta sa-i arunc alunele. Si cum alunele nu veneau, devenea din ce in ce mai agitat si mai nedumerit : Hai ce faci, imi dai sau nu ? N-am asteptat suficient astazi , ca si puricilor din blana li s-a facut foame ?




A asteptat Nebunelu' o zi intreaga sa-i arunc alune, dupa care s-a socotit el ca n-are alta solutie si trebuie sa-mi faca pe plac. Asa ca a sarit pe neasteptate pe pervaz si mi-a furat din mana, ditamai felia de paine !


A muscat demonstrativ din felie de cateva ori, dupa care a 'donat-o " porumbeilor.


Dupa care se uita la mine si astepta sa-i arunc alunele : hai, nu -mi dai ? Am mancat si paine, acum ce mai e, de ce nu primesc alunele ?


Asa ca i-am dat alune ....seara ! Dupa ce toata ziua a venit din timp in timp sa verifice daca au aparut alunele pe pervaz. Iar el a considerat ca trebuie sa ma rasplateasca cumva ... m-a lasat sa-l mangai pe coada !



2 comments:

  1. Doamne!!! dar cine le jupoaie???se pun capcane, sau ce se-ntampla?Sau au raie?M-AI UIMIT!!Nu ma prea pricep la bloguri..In ce tara esti??Canada sau America??De ai parte de asa popor..N-ai boabe de porumb sa le dai ,ca ma gandesc ca ar fi mai ieftin?Doamne !! ce-mi place de ele..Si eu adun resturi de mancare cate 2 zile si paine si veche si pun pe strada in fata portii pentru cainii amarati...dar aceste vietuitoare de care te bucuri sant de toata minunea...anda

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos blog... ai talent... m-a facut sa rad astazi din plin. Saru-mana! :))) sa va dea Dumnezeu sanatate si de toate, si tie si lor... :)))

    ReplyDelete