start counter

Tuesday, March 16

Obraznicaturi

Animalutele mele s-au obraznicit toate deodata : cred ca din cauza ca a venit primavara ...
Mai intai a venit Nebunelu', care a fost foarte interesat de planta din ghiveci. E o plantuta noua, pe care el o vedea pentru prima oara ...

Si i-a venit lui ideea mareata, sa scoata planta din radacina si sa se planteze el in ghiveci ... Degeaba l-am certat, ca nu m-a bagat nimeni in seama ..


Dupa ce a plecat Nebunelu', au venit Ochiosii, care cautau de mancare : bobitele de grau de sub geam le-au refuzat ... Ca ei vor musai alunele veveritelor. Dar cum alune n-au gasit, s-au multumit sa ciuguleasca firmiturile dintre geamuri ...


Dupa care s-au asezat strategic pe pervazul geamului de la etajul superior, si supravegheau cu atentie geamul meu : cand o fi sa apara alunele pe pervaz....sau macar veveritele ... Ei erau pregatiti sa dea atacul, in orice moment ...


Seara, s-a prezentat Galma ratonul.


Care raton s-a certat cu toti ceilalti ratoni, a patrulat pe sub geam si a interzis tuturor sa vina sub geam ! Abia a reusit unul din ei sa vina ... ceilalti doi au facut cale intoarsa. Si Galma nu s-a multumit cu atat, ci verifica zona, din jumate' in jumate' de ora : baga capul pe geam, studia cu atentie camera, adulmeca si pleca ...
Asa a facut toata seara ! Si in una din  verificarile lui, a descoperit pe pervaz, puse bine in colt, punga cu alune si un sandvis pe care il pastram pentru a doua zi, pentru porumbei. El a inhatat sandvisul, eu m-am grabit sa recuperez punga cu alune


Ce n-am inteles, a fost cum a reusit sa-si desfaca sandvisul din plastic ? Alta data i-am dat eu un sandvis, si mi l-a dat rebut, ca el nu manca asa ceva. Acuma, ca s-a luptat cu mine ca sa-l fure, a fost bun ! A mancat tot si a plecat cu punga cu tot prin parcare ...

No comments:

Post a Comment