start counter

Friday, August 12

Sunt cuminte !

               Imi pare rau ca am vrut sa fac pipi pe pervaz ! Promit sa fiu cuminte !

                                         Nu ma crezi ?  Uite cat de tare imi pare rau :

          Sunt spasit ! Accept orice mancare .... pot sa mananc si oasele alea, ca mi-e foame rau !

   In vreme ce Prietenosu' imi facea mea culpa, ma'sa era sub geam, adulmeca dusmanu' invizibil :


                     Uite, ca sa-ti arat ca imi pare rau. pot sa te ling pe ... pietricele !

                                                 Te las sa ma tragi si de urechi !

                                  Te las sa ma tragi si de coada ! Da' nu prea mult, asa ...

                                                     Mama mai e sub geam ?

                                                       Mai are grija de mine ?

                             Unde mergi, la frigider ? Primesc ceva bun, ca sunt cuminte ?

                                Da' adu-mi mai repede, ca ma plictisesc de atata asteptare !

                                           Bine, las' ca ma joc cu coada, pana ajungi  tu ...

                                 De ce ma dai afara ? ! Nu era vorba ca imia duci ceva bun ?

                        Las' ca plec, ca mi-e frica de Capacul cel Rau ! Da' sa stii ca esti naspa !

3 comments:

  1. Te-a lăsat să umbli cu urechile, cu coada, s-a pocăit, iar tu... n-ai dat nici măcar o acadea.... :(

    ReplyDelete
  2. Sunt suparata pe el , ca nu-i cuminte ! Daca il tine cumintenia simaine, o sa primeasca ciocolata...

    ReplyDelete