start counter

Friday, December 30

Turtite

Zilele trecute am avut de facut niste tavi cu prajituri pentru prieteni . Dupa ce am terminat, am sters cratitele de orice fir de crema ramasa, glazura, ciocolata, resturi de nuca, albusuri, etc. Le-am amestecat cu faina si un pumna de zahar, si am copt o tava mare de ... turtite pentru veverite ! Nimic nu se arunca ... totul se recicleaza.
                                                                    Veverita cu turtita :


                                                          Hai, imi dai turtita aia odata ?

                    Primesc turtita, pana la urma, sau trebuie sa ma multumesc cu migdalele de pe pervaz ?

                       In sfarsit, am primit turtita ! Ma duc sa-mi caut un loc linistit sa pot manca ...

                                                    Aici e perfect, ca nu-i zapada si nici vant :

                               De ce mi-ai bagat blitzul in ochi ? Uite ca m-am speriat si mi-am scapat turtita !

                                  Vezi ca vin dupa alta turtita : ai grija, sa nu ma sperii din nou !

Asaaaaa .... usurel, ca's timid, da' fioros, sa stii ! ( isi clantanea dintii, ca sa faca zgomot si sa ma sperie ! ! )

Sa crezi tu, ca mai mananc pe pervaz ! Mai bine mananc turtitele in zapada .... Vezi ? Ma ud la labute, numai din cauza ta !

No comments:

Post a Comment