start counter

Friday, March 16

Biscuiti cu alune !

Vezi ca vin ! Pregateste mancarea !

Nu vreau bobite , ca am mancat de prin tomberoane. Biscuiti n-ai ? Da'aia cu ciocolata sau cu alune ?

 Stiam eu ca m-astepti cu ceva bun ! Biscuitii cu unt de alune sunt deliciosi !

 Da' biscuitele asta, de ce l-ai pus asa departe ? Abia ajug la el ! E clar ca cineva vrea sa chinuie ratonii !

    Tu vorbesti serios ca nu mai ai biscuiti ?  Nu te cred !

    Las' ca gasesc eu unde ai ascuns biscuitii ! Ma duc sa-i caut !

Chiar nu mai sunt deloc ? Sa stii ca tot nu vreau sa mananc bobitele ! Mai bine plec ...

Parca-mi miroase a biscuiti, pe aici pe la geamul vecinilor ... Oare ei o sa-mi dea si mie ?
Undeva pe aici sunt biscuiti ...stiu eu ... imi miros mie ...

Noi nu avem mofturi : promitem sa mancam orice ne dai ! Ca ne este foame rau ...

Da' un biscuite nu ne dai si noua ? Premiu, pentru ca am fost cuminti si am mancat tot ....

No comments:

Post a Comment