start counter

Saturday, July 7

Ceata lui Pitigoi


Noaptea tarziu, ma trezesc din somn niste miriituri : se certau doi ratoni, la mine sub geam ! Deschid geamul sa vad cine sunt impricinatii, si il vad pe Mofturosu' cum se strecoara prin parcare, pe sub masini .... cu coada intre picioare !
   Cine l-a pus pe fuga ?  Fetita ! Imediatce am deschis geamul, a sarit in casa si s-a servit din cutia cu bobite. Gifaia din greu : cred ca l-a alergat o buna bucata de vreme, pe Mofturos ...  Fetita era lesinata de foame ( inca alapteaza ).


                    Scot capul pe geam si ce vad ? Ceata lui Pitigoi ! Cinci puisori de ratoni !


                        Tu cine esti ?  Ne-ai furat-o pe mama ? Ce face mama la tine in casa ?


                                                        Aici pe la noi, e cam inghesuiala !




                                 Astia mici ma calca in picioare ! Mai bine incerc sa vin la tine in casa !

            Incep sa ma catar pe zid, da' greu tare : mai ales cand nu stii cum trebuie sate cateri  ...


                                                Aproape ca am ajuns ! Sunt happy ...


                                                 Am cazut ! Sunt trist si nu mai vreau sa ma catar !




                                      Frate'meu ma consoleaza  ...  E rau, sa fii mic si neputincios !


                         Nu-i asa ca ne mai dai bobite ?  Si ne-o dai si pe mami inapoi ?


             Saru'mana pentru masa ! Am lasat si in "farfurie" ...  Si acum suntem gata de plecare : in sir indian !
     

6 comments:

  1. Aceşti hăndrălăi uriaşi încă mai sunt alăptaţi?! :D
    Ce m-aş bucura să fie ai mei, cel puţin o vreme... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cind vor incepe sa roada toate cablurile si tot ce prind prin casa, nu o sa-i mai vrei prin preajma, cat sunt ei de dragalasi ...

      Delete
  2. ce frumosi sunt!....dar nu arata chiar a puisori,sunt destui de mari...cam lacat timo sunt independenti de mama?

    ReplyDelete
  3. Independenti vor fi abia la anul, cind ies din hibernare. Prima iarna o petrec impreuna cu mama. In primavara viitoare,se aduna ratonii din zona, fac sedinta ( vorbesc serios ) si isi impart teritoriul . Si se bat, se musca ... Dupa care, in zona vor ramine doar " titularii" , ceilalti pleaca in zona repartizata.

    ReplyDelete
  4. zilele trecute am avut musafiri si eu, 2 ratoni uriasi, pareau pereche. dupa ce au incercat toate usile vecinilor au trecut la noi pe terasa, unde bucurie mare, in piscina animalelor (o juma de broasca verde pt nisip , de bbei, eu pun apa in ea pt porumbi, pisici si ce o mai fi) era apa. au tras o scalda buna si au scotocit tot. au mancat bobitele pisicilor si au gasit o felie de paine pe care unul din ei a rupt o si i-a dat si celuilalt. dupa care inca o baie buna in piscina.... o placere sa-i vezi.

    ReplyDelete