start counter

Wednesday, September 26

Prieteni noi - again

Avem un nou prieten la cantina animelelor : o viespe !  Seara puneam pe pervaz o bomboana de "sticla", pentru ratoni : unul din ratoni e innebunit dupa bomboane ! De la o vreme insa, ratonul cu bomboanele nu a mai venit, asa ca bomboana a ramas pe pervaz.
                              Altcineva s-a aratat interesat sa manince bomboana :


Mititica lucreaza metodic : intai linge bine bomboana, pe toata suprafata . Apoi, incepe si sapa gauri in ea, pin ao face swaitzer. Daca deschid geamul, se sperie si zboara in cercuri deasupra bomboanei, ca nu cumva sa i-o iau. Se lamureste rapid ca nu sunt un pericol, asa ca se aseaza din nou pe bomboana si se apuca de sapat gauri. Ma lasa si sa-i fac poze ... 
    Din pacate, nu stiu unde locuieste viespea, ca m-as duce la usa fagurelui, sa le duc bomboane ! Asta e rezultatul final, dupa citeva zile de lins ( azi i-am pus alta bomboana ) :


Up-date : Azi mi-a venit ideea sa trec viespea pe mincare naturala ! Asa ca i-am pus o jumatate de lingurita cu miere raw : adevarat festin ! Ghiciti ce a ales sa manince ... 
Nici nu mai baga in seama bomboana !


                                         Up-date again : visepea si-a invitat prietenii la masa !


Mergeam eu pe trotuar, cind simt ca ma priveste cineva insistent. Ma uit in jur ... nici un trecator nu ma baga in seama .
Cine dracu' ma urmareste ? Ma uit in jos ... marmotelu' !


Mititica statea nemiscata si ma privea fix. Citeva minute a facut pe statuia si a stat cuminte sa-i fac poze : din pacate, aparatul meu de buzunar, nu sta bine cu zoom-ul , desi marmotica era la 5 metri de mine ...


Mi-a parut rau ca nu aveam nimic de mincare la mine, ca as fi putut sa ma imprietenesc cu marmotica : era curiosa si nu foarte sperioasa . Am incercat sa ma apropii de ea pentru o poza mai buna, insa mi-a intors fundul gras si a rupt-o la fuga :


Marmotica avea intrarea in tunel, la 3-4 metri distanta de locul unde ne-am intilnit. A figit si s-a ascuns in tunel. Iar eu am plecat : pentru ca nu aveam mincare la mine ...

No comments:

Post a Comment