start counter

Tuesday, October 30

Generatia tupeista

Am 3 pui : noi negri si un muced. Mucedul e cel mai istet. S-a prins el, ca daca imi atrage atentia ( ca n-am cum sa-i vad cind vin sub geam ), primeste mincare. Asa ca, sare pe pervaz si incepe sa se maimuteze cu labutele pe sticla geamului : se intinde cit e el de mare, si patineaza cu labutele.
    Daca nici asa nu il observ, trece la planul B : incepe si urca pe geam .Pe verticala !  N-am nici o idee cum reuseste sa urce pina la jumatatea geamului si isi foloseste coada pe post de stergator de geamuri ( ca la masini ). Nu rezista prea mult sa stea lipit de sticla, ca il vad cum se prabuseste in gol : intotdeauna cade in picioare ca pisicile, si nu pateste nimic .
      Intre timp, si-a dat seama ca pe el il strig, sinu mai alearga de nebun, ci se rezeama in coada si asteapta sa vada ce vreau de la el .
                                                                M-ai strigat ?


         Nu, inca nu-mi arunca biscuitele, ca mi-l fura porumbeii ! Asteapta putin, sa-i zburatacesc !


                      Alerga Mucedu' dupa porumbei, ca sa nu apuce sa-i fure biscuitele ...


                                 Pe asta ma duc sa-l ascund. Pe urmatorul, promit sa-l maninc !


                                                            Ma lasi sa iau alune ?


                                                Vreau sa iau o aluna : sa nu te uiti la mine !


                                   Ce zici, ma lasi sa intru in casa, ca ma intereseaza alunele tale ?


Asta a fost momentul in care a inceput scandalul, cu chitaieli si topaieli pe pervaz. Mucedu' se musca si se certa cu alt pui, unul negru. Disperat, Mucedu'  sare in casa, pe podea, de acolo pe calculator, in ghiveci si din pe pervaz. Am apucat sa-i pozez doar coada ..


                                  Pot sa intru ? Eu sunt nou pe aici si imi miroase a alune ....


                                                       Nu te uita la mine, ca's mai timid !


                         Mititelu' isi lua in gura 2-3 alune, si iesea afara pe pervaz, sa manince in siguranta.


                                              Eu l-am tot chemat si l-am incurajat ...


... pina si-a luat inima in dinti si a inceput sa manince pe pervazul interior. Insa, la cea mai mica miscare a mea, fugea afara .

No comments:

Post a Comment