start counter

Monday, January 21

Veve si hartia

     Deschid geamul, si o vad pe Veve ca era foarte preocupata sa-si indese in gura o hartie mare de ambalaj :


                                               Si o strig : lasa naibii hartia, ca uite, am alune !


                                                 Stiam eu ca nu se poate abtine ...


Ce nu stiam, era ca mai tare o intersa hartia, decat alunele ! A mancat 2 alune de pofta, dupa care s-a dus din nou la hartie.


                  O tine cu dintii si cu labutele, ii indesa capetele in gura, ca sa nu atarne nimic : sa poata alerga !


                                              Operatiunea a fost incununata cu succes !


Asa ca, am cautat prin casa o bucatica de burete subtire si l-am lasat in geam : sa vedem cine se va arata interesata de el . Am aruncat afara si doua servetele dintr-un del de plastic cald. Acum  astept ...


2 comments:

  1. Multumesc de aprecieri ! Un an nou fericit si tie !

    ReplyDelete
  2. Hartia era o punga in care fusese mancare si inca mai mirosea imbietor.

    ReplyDelete