start counter

Friday, May 3

Marcarea teritoriului

                                                                    Infloresc gradinile ...


                                                   Asa ca am semanat si eu in gradina : salata


In fata geamului, am semanat quinoa, doua boabe de fasole siniste seminte de salata : sa vedem care din ele are noroc ... Anii trecuti, am avut 3 fire de fasole care si-au infiptradacinile printre dale si s-au urcat pe gard. Am cules doua recolte de pastai !
    Administratorul blocului, s-a indurat si nu mi-a smuls fasolea : doar quinoa si firele de grau de sub geam, ca imi intrau pe geam ...


Dupa ce mi-am terminat treaba in gradina, am spalat geamurile. A doua zi dimineata, le-am gasit albe, nu mai vedeam nimic prin ele : peste noapte, venisera ratonii cu blana uda ( a plouat ), au calarit pervazul si s-au frecat de geam.
    Dupa ratoni, au venit si s-au maimutat veveritele. Si cum stateam eu asa, vad un veveritoi in doua labute, turtit pe geam, cat era el de lung. Exact ca in desenele animate, mergea in lateral .... Si a luat-o metodic, de la un capat la altul al geamului : mergea in doua labute tinandu-se de sticla, si la fiecare pas facea un mic stop, ca sa faca pipi ! Pe geam !
  
Un pas, un stropici, alt pas, alt stropici ! Si tip la el : Bai, n-ai voie pipi pe geam ! Veveritoiu' se crispeaza de geam, si baga viteza la pipi, repede-repede, sa termine de stropit, inainte sa ajung la el, sa-l dau jos. Pana am ajuns la geam, aproape ca si-a terminat plimbarea si a ajus in cealalta parte a geamului ! A facut pipi pe tot geamul !
   Si uite asa, geamul meu a ajuns WC public ...

Vinovatu' a sarit jos si ma privea foarte nevinovat : imi dai alune, ca e territoriul meu ? ! Am marcat peste tot !


 Simt ca ai  ingropat ceva gustos in pamant ! Ai plantat ceva aici ? Da ? Stiu eu ca daaaa !
Imi dai alune, sau ma apuc de sapat dupa semintele tale ?


Mda. Stiam eu ca nu vrei sa-ti mananc semintele. Poate data viitoare, cand nu voi gasi alune la geam ...


3 comments:

  1. Mai, ce veveritoi teribil!
    Speram sa nu dezgroape semintele.
    Asteptam sa creasca mari ;)

    ReplyDelete
  2. In mod cert o sa dezgroape semintele. La prima ocazie cand vine la geam si eu nu's acasa sa-l servesc ...

    Music : Thank you !

    ReplyDelete