start counter

Saturday, March 20

Avem puiuti ! - 1

              Astazi mergem la padure chiar daca e frig afara ...


                     La casute, lume noua ne pindea din pomi ...

                .............................................................................

                                  ... si lume veche in casute noi !


                  Da, cineva le-a adus si mai multe casute !


                    Sa vedem cine acasa .... un Nathatch !


Auzi, ia nu te mai uita sub coada mea ! Da-mi putina intimitate, for God sake !


                                             Isi lua saminta din cutiuta ...


... si o ascundea intr-o gaurica din trunchiul copacului, chiar deasupra cutiutei . Le punea bine la pastrare pentru zile negre ...

Cum a plecat Nuthatch-ul stringator, a venit ciocanitoarea norocoasa si a descoperit semintele puse bine la pastrare ...


                                  Yees,mincare gratis ! 

           Dupa ce a mincat tot, s-a dus pe jos sa mai caute ...

 

                 Eu nu ascund nimic, vreau doar sa maninc !


                              Eu abia reusesc sa maninc ...


              ... asa seminte uriase, ca abia-abia le sparg ! 

                                       Avem si alune !


In parcare cineva isi impodobise masina si astepta sa vina pasarelele, ca sa le vada mai indeaproape.


 

Un pui de Monstrulet, nascut in primavara asta ! La fel de rau si tiraitor ca ma'sa ...


           Si eu vin sa maninc ! Al doilea pui de Monstrulet ...


                                                                    Ma apropii !


                  Sa nu indraznesti ! Casutele sunt ale mele !


                 Maninc tot din cutiuta si nu impart cu nimeni !


Pina la urma ala micu' a indraznit sa se catere in pom unde a inceput scandalul. S-au alergat si s-au tirait pina cind o veverita argintie s-a saturat sa-i auda si i-a pus pe fuga pe amindoi Monstruletii !


N, nici un animal din padure nu se mai intimideaza cind Monstruletii taraie si isi clantane dintii. Nu, pentru ca au invatat anul trecut ca astia merg la intimidare, numai gura e de ei . Anul asta nu mai tine smecheria, ca au si animalele memoria  lor ...


                                           Hello ! 



                                     Hello, suntem aici !


                                 Ce se intimpla ?


                     Ia fi atent, mah, ca se intimpla ceva la casute !


                          Ce, ce, se intimpla ? Unde, unde ?


                            Ce se intimpla ? E periculos ? 

 

                               Eu m-am ascuns deja !


           Nu se intimpla nimic, vedeti-va de mincarea voastra !


                      M-ati intrerupt degeaba, panicosilor !

 

2 comments:

  1. Ce frumos e la margine de padure!
    Imi plac puii de Monstrulet de numa'!! Asa ochiosi! Sunt ca niste soricei cu o coada stufoasa! ❤️
    Imi place succesiunea fotografiilor "Fii atent, se intampla ceva la casute". 😊
    Eram sigura ca alta pasare va gasi semintele "puse bine"! :)) Dar nu ma gandeam ca asa de repede! 😊
    Iti multumesc pentru zambete!

    ReplyDelete
  2. Si noi ne bucuram de Monstruleti, abia asteptam sa-i vedem ! Aia cu semintele ... imediat cum a zburat, vine alta pasare si le maninca. Apoi vine alta pasare si umple din nou gaurelele si tot asa. Da' furtul se face pe fata si de multe ori in vazul celor care au muncit sa le umple. Si totusi nu am vazut pe nimeni sa protesteze, pare ca nu au nici o problema cu asta. Cu placere, Diana, have fun !

    ReplyDelete