start counter

Saturday, January 16

Peticel

Zilele trecute am facut turtite pentru veverite . Cumparasem niste faina pentru prajituri, insa am constatat ca avea aspect, miros si consistenta ghipsului. Oricum as fi gatit-o, tot se intarea ca painea uscata. Si cum veveritele nu au nimic impotriva pesmentului, le-am facut niste turtite in cuptor : s-au bucurat toate !
   Peticel a venit si el la geam, si cum beneficiaza de atentie speciala ( ca e cam dezbracat el, asa....presupun ca e cam batran ), i-am dat turtite, alune, si o feliuta de chec ( bonus ).


Totul a fost foarte bine, pana in momentul in care s-a gandit ca ar fi nimerit sa sara in casa, langa calorifer sa se incalzeasca. Iar eu trebuia sa plec afara, nu puteam astepta pana se socotea el sa plece ...



Plus ca din mers, a agatat si punga cu grau pentru porumbei, de pe pervaz ... "Daunele" ...



In loc sa plece, sau sa manace, gasise de cuviinta sa se dea huta pe scaun ! ! Si cand ma apropiam de el, incepea sa-si clantane dintii sa ma sperie : nu ma deranja !



Dupa care a trecut la explorarea casei : incepand de sub scaun ... Da, piesele electronice sunt foarte interesante ...au fost toate zgarmate atent cu unghiutele si cu vocatie de electronist !



Fapt pentru care, am incercat sa o determin sa plece : am miscat matura pe langa ea, cu gand sa o sperii. Ceea ce s-a si intamplat. Acuma, problema era ca trebuia cumva sa sara pe pervaz : si pervazul era cam prea inalt... A incercat sa se catere pe piciorul scaunului, doar ca era alunecos si nu avea de ce se agata cu gherutele : pe cand reusea sa urce putin, aluneca inapoi pe podea ... Si incerca din nou, si din nou ...



Dupa cateva peripetii, a reusit sa se agate de scaun :





De aici a fost usor sa sara pe pervaz : nuuu, n-a avut nici cel mai mic gand sa fuga afara ! S-a instalat tacticoasa pe pervaz si a continuat sa manace ! Si da, din cand in cand isi clantanea amenintator dintii catre mine : sunt fata cea rea, care nu a lasat-o sa se incalzeasca si a trebuit sa faca patinaj de forta pe piciorul de la scaun !


No comments:

Post a Comment