start counter

Sunday, January 24

Zi agitata

De dimineata l-am vazut pe Nebunel alergand prin parcare, cu o turtita in gura, disperat ca nu poate sa oa scunda, pentru ca in spatele lui, se tinea ca scaiul, o alta veverita, un Muced. Care il urmarea insistent, sa vada unde isi ascunde turtita ... Ghinion.
I-am lasat sa alerge, si m-am dus in baie sa-mi intind parul, cand am auzit o bufnitura pe geam : Nebunelu' agatat in gherute de plasa, statea rastignit pe gem, si ma privea fix : Te-am gasit ! Acuma vino si deschide-mi geamul ....
   I-am deschis, i-am pus alune si ventilatorul ca sa aerisesc in casa. Ceea ce nu l-a impiedicat pe Nebunel sa se cocoate sus pe ventilator, sa verifice el cum stau lucrurile ( era si ariciosul acolo, sa sperie porumbeii ) :


Cat timp Nebunelu' a mancat , Mucezii au stat cuminti pe scara de incendiu si au urmarit momentul in care o sa le vina ranbdul si lor la mancare : atunci cand Nebunelu' va pleca ...



In final, nu au mai putut sa se abtina ( stiam eu ), mai ales ca i-am strigat, si le-am aratat ca am turtite ... Au luat turtita si si-au ascuns-o ...pe scara de la remorca din parcare ( bucatica aceea rosiatica din poza, e turtita ). Intai au incercat sa scurme in treapta de metal, apoi au asezat turtita, au batatori-o cu labutele, dupa care au acorperit-o cu pamant imaginar ... Acum turtita e in siguranta, nu o va gasi nimeni  ( decat ratonii, la noapte ) ...



In timp ce veveritele se ciondaneau cu Nebunelu pentru turtite, cineva, a facut cinste pasarilor, cu o feliuta de pizza in parcare. Scandalul a fost mare, cu ciorovaiala, urmariri in zbor, tipete si bataie pentru pizza.





Intre timp, Nebunelu' incepuse sa care alunele si sa le ingroape in nisipul de pe langa dalele trotuarului, fapt pentru care am lasat geamul intredeschis, in speranta ca nu va mai putea sa se strecoare : m-am inselat !



Seara, m-au vizitat ratonii, treziti din hibernare, de vremea calda de afara. Au avut noroc, ca i-am ospatat cu turtite, bobite pentru pisici si cu toate colturile de la Dobos ( tocmai il terminasem de facut )  :




Dupa care, a fost scandal ratonesc : Galma il maraia si il tine la distanta, pe un raton mic si oropsit, care voia si el ceva de mancare. Si stetea cam la doi metri distanta, dupa colt, sperand ca apuca si el ceva. I-am aruncat bobite, si mititelul a inceput sa manace timid. Numai ca Galma a fost pe faza, si l-a alergat de jur imprejurul blocului, maraind si taraind : sa fie clar cine e stapanaul teritoriului !
Dupa o vreme, Galma a plecat, si i-am pus celui mic alte bobite, stiind ca nu se va aputea abtine sa nu mai incerce din nou . Si asa a fost : tarziu de tot, a aparut si cel mic sub geam, de a mancat linistit, fara emotii ....

No comments:

Post a Comment