start counter

Thursday, January 28

Scandal

De dimineata, Nebunelu' si cu un Muced, erau lamine sub geam, mancau niste colturi de prajituri. Am stat la geam intre ei, si le aruncam bucatelele pe rand, la fiecare, ca daca i-as fi lasat de capul lor, ar fi fost scandalul gata. Prin parcare, pe langa gard, a trecut un dobitoc, care, cand a dat cu ochii de veverite, si-a scos cheile din buzunar si a inceput sa le zornaie catre ele. Daca as fi stiut atata engleza, as fi tipat la el sa-mi lase veveritele in pace, dar cum limba nu ma ajuta... Nebunelu' a percutat primul la pericol, si a dat semnalul de alarma catre Muced, si au zbughit-o pe scara de incendiu. Mucedul s-a catarat pe acoperis,sa se puna la adapost,insa Nebunelu', ca un adevarat lider ce eate, a ramas sa se lupte cu "dusmanul" ... A stat pe scara, l-a urmarit cu privirea pe dusman, l-a certat si a facut scandal, pana cand a disparut din raza vizuala ! Tipa atat de tare, incat l-am putut auzi pe film, desi treceau masini grele si sirene in zona ! Cred ca era revoltat la maximum si ii facea morala ....

3 comments:

  1. stii, tzipi, cind am venit aici am fost impresionati de cite veve de oras am vazut. prietenii nostri ne-au zis ca cei de aici le cam urasc pentru ca intra prin bucatarii si fura mincare :D. cred ca omul cu cheile era unul din astia.

    ReplyDelete
  2. Asa este, veveritele le rod canadienilor "paper houses" ... Ne-am gandit si noi ca nenea cu cheile o fi vreun canadian traumatizat de veverite ...
    Dar Nebunelu' meu n-are nici o vina ! El si-a facut o casuta din frunze intr-un pom din fata blocului : insa nu pot garanta ca nu roade si el pe ici, pe colo. Mai ales ca blocul nostru e din lemn ...

    ReplyDelete
  3. :D

    sigur ca roade el cite ceva, dar eu nu le pling de mila canadienilor.

    ReplyDelete