start counter

Sunday, August 15

Baie in" piscina"

La inceput au fost doi curiosi ...

Din care a mai ramas doar Crize, cand m-am apropiat . Iar ceilalti, s-au relocat sub geam ...

Crize si-a facut de cap, s-a urcat peste tot. Iar eu ma chinuiam degeaba sa-l invat regulile casei : il durea exact in coada de regulile mele ... S-a ascuns dupa perdea si o smucea cu labutele si dintii ...

Bineinteles ca s-a apucat de sapat in ghiveci ! Ce-or avea toate animalutele cu ghiveciul meu ?


Si daca a vazut ca nu-i voie asta, nu-i voie aia, s-a ofticat, m-a injurat ( marait ), a facut stanga imprejur si dus a fost ! Un fel de baga-mi-as picioarele in regulile tale, nici bobite nu mai vreau de la tine ! Si  dus a fost : de oftica, nici nu s-a oprit sub geam sa manace ...

Iar eu l-am asteptat curioasa sa vad cat il tine demnitatea ... E clar ca, Crize si-a castigat respectul meu . Peste cateva ore, s-a intors : eram sigura ca nu o sa reziste poftei de bobite ...

Si protesteaza puternic daca incerc sa-i ating coada. Orice, dar coada NU !

Si a descoperit vasul cu apa pe pervaz ( bad mistake ....data viitoare o sa-l pun afara ). Intai, a incercat-o cu labutele : era rece si buna....

Apoi a s-a infipt cu labutele din spate in vas ..... racoare la picioare...

Si o gramada de fun ... bobitele la botul piscinei ...
S-au ascuns bobitele ...

Wow, care raton mai face baie in piscina, ca mine ? !

Acum ca m-am racorit, sa ne jucam putin in ghiveci ...

Plasa asta afurisita, ma incurca si mi se tot pune in fata ochilor, de nu mai pot nicicum sa ajung in ghiveci :

Mai bine renunt, ca am obosit ....declar plasa... castigatoare !

6 comments:

  1. Sunt îndrăgostită de ratonii tăi!!! :)

    ReplyDelete
  2. Buna . Am o fetita 'indragostita' de tot ce inseamna animale ...si aseara cand ne uitam pe pozele cu ratonii tai radea cu atata pofta cum nu o mai vazusem de mult . O distreaza tare mult animalele 'tale' . Si cand merge epe strada ,se uita dupa animale ,nu dupa oameni . I-am spus intr-o zi : "Copile ,dartu oameni nu vezi cand mergi pe strada ? " si tocmai am trecut pe langa o satra de tigani care injurau de mama focului ...si de atunci nu-i mai atrag atentia ca se uita numai dupa animale ...caci oameni sunt putini ...
    Te citesc cu drag si ma amuz tare .
    Sonia Baciu ,Galati

    ReplyDelete
  3. Missouri, ma bucur itiplac ratonii ! Da'a stii ca ei nu iubesc decat ...bobitele ! Adica stau in geam, doar cat au mancare, ca altfel pleaca :cam oportunisti ...

    Sonia, copilul tau are dreptate 100 % :nu exista nimic mai haios pe lumea asta, decat animalutele ! din pacate, majoritatea oamenilor mari, nu pot sa vada asta. Asa era sotul meu :animalele erau doar "decor" . Cu timpul, l-am invatat sa se bucurea de animale si sa se distreze cu ele.
    Acuma, cand merge pe strada, e atent sa nu calce vreun gandacel, vreo furnica, sa nu-i faca rau. Si rade numai cand se gandeste la animalute... Crede-ma, oamenii sunt insipizi ...

    ReplyDelete
  4. Ieri am iesit in parc ,si ce fugareala a tras dupa fluturi,libelule...E tare pasionat de animale si mi-a spus vineri cand a vazut un catel lovit : 'sub carapacea ei de om puternic se afla un sufletel faptuit numai din iubire ' .Raman fara cuvinte in fata ei .

    ReplyDelete
  5. Asa si trebuie sa fie, sa traiasca in armonie cu celelalte fiinte de pe planeta ... Bucura-te ca ai "produs" un om de calitate. Din pacate, va trebui sa traiasca in jungla oamenilor cruzi si ciudati...

    ReplyDelete
  6. m-am amuzat uitandu-ma la fotografiile de pe site-ul tau. Mi-au placut si comentariile. Deja m-am binedispus.

    ReplyDelete